Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online grupper - de bedste og de billigeste?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg må jo i gang med at bruge mit Amino+ medlemskab, så her er et spørgsmål, jeg håber nogle af jer kan svare på.

Jeg skal i gang med at facilitere nogle online grupper - men jeg er i tvivl om, hvor jeg gør det bedst og billigst.

Jeg har hørt om Google Groups (men de kræver vist en gmail) og så er der GroupCare, hvor der også er nogle begrænsninger af en eller anden art.

Hvad er jeres erfaringer?

Ideelt set vil jeg gerne have en gratis og meget brugervenlig sikker løsning, der gør det superlet for folk at tilmelde sig og interagere med hinandene i deres egne private debat fora (som jeg opretter til dem).

Det ville heller ikke være skidt, hvis jeg kunne lægge filer op i grupperne, men alternativt kan jeg lægge dem i dropvox og bare linke dertil.

Nå, lad mig høre om I har nogle gode input.På forhånd tak for hjælpen.

Bedste hilsner

Tanja Lews, leder & performance coach

www.somduvil.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Lewis:

GroupCare, hvor der også er nogle begrænsninger af en eller anden art.

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg kan anbefale vbulletion som et rigtigt godt forum. Det bruger jeg selv med success på en gruppe som tidligere var på GroupCare.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Var lige inde og snuse til det. Ser interessant ud, men skal man have en 'server' for at være moderator af grupperne? ( kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg er ikke specielt teknisk mindet)

Og koster det noget for de mennesker, man inviterer ind i grupperne?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Selve vbulletin koster lidt penge, men de er godt givet ud fordi det er et kanon stykke software.

Det foregår på den måde at du finder et domænenavn og webhotel hvor det kan ligge. Så når du har installeret det på serveren (ja lidt teknisk men hvis du får hjælp så tager det ikke lang tid) så har du fuld adgang til det hele.

Det koster ikke noget for dem du inviterer i grupperne.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nå - det lyder umiddelbart rigtigt godt. Og det må netop meget gerne fremstå professionelt og brugervenligt, da jeg skal bruge det til mine kunder - som et add on til de workshops og coaching produkter, jeg leverer.

Jeg vil undersøge det nærmere til en start. Er det ok at jeg henvender mig direkte til dig, hvis jeg nu får nogle andre praktiske spørgsmål undervejs?

Jeg skal nok finde anden teknisk hjælp til opsætningen af systemet Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Lewis:
Er det ok at jeg henvender mig direkte til dig, hvis jeg nu får nogle andre praktiske spørgsmål undervejs?

Du skriver bare

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)