Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af virksomhed

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil gerne overtage/købe en handelsvirksomhed. Enten en alm. butik/firma eller en webshop eller begge dele.

Jeg har allerede fundet virksomheden dog ved jeg ikke om de nuværende ejer vil sælge. Hvordan vil i gøre det, vil i bare kontakte den nuværende ejer og snakke med ham eller?

 

Hvis der er andre, som har en webshop til salg - så kontakt mig.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 16:39:19
Forfatter:Hede
Jeg har allerede fundet virksomheden dog ved jeg ikke om de nuværende ejer vil sælge. Hvordan vil i gøre det, vil i bare kontakte den nuværende ejer og snakke med ham eller?




Kig i toppen af siden. Besøg linket "Virksomhedsbørs".

Du kan selvfølgelig rette henvendelse, men det er med virksomhedskøb ligesom med ejendomshandel - man får en bedre aftale med motiverede sælgere, end når det er dig der presser på.

Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hede.

 

Jeg ville prøve at tjekke det firma du har kig på. Regnskaber, ejerens alder osv. Tag evt. en kontakt derefter, for at høre om virksomhedens fremtidsplaner. Det kunne evt. være generationsskifte o.lign.

 

Mange hilsner

 

Mogens Lindal


 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ringe og få det afklaret direkte med ejeren. Hvis han er interesseret bør i -alt afhængigt af størrelsen på virksomheden-overveje en eksklusivitetsperiode, så sælger ikke kan spille på flere heste, hvor du afdækker juridiske, finansielle og øvrige forhold, samt naturligvis gør op med dig selv hvad det skal koste.

Et godt råd-sørg for at aftalegrundlaget er på plads og brugbart, hvis der er noget "i vejen" med virksomheden.

mvh

Jon Stefansson

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Jeg har også en webshop til sagl. Sølger primært til forhandlere af imprterede varer. Se linkwww.systemdesign.dk /www.systemdesignshop.dk og send mig evt. en privat mail...

 

Mvh

Katrine
Dato: 06-04-2007 16:39:19 Forfatter:Hede
Hej

Jeg vil gerne overtage/købe en handelsvirksomhed. Enten en alm. butik/firma eller en webshop eller begge dele.

Jeg har allerede fundet virksomheden dog ved jeg ikke om de nuværende ejer vil sælge. Hvordan vil i gøre det, vil i bare kontakte den nuværende ejer og snakke med ham eller?


Hvis der er andre, som har en webshop til salg - så kontakt mig.



Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 22:10:54 Forfatter: rampriser
Hej


Jeg har en webshop til salg: www.rampriser.dk


Herudover har jeg også følgende ikke-aktive domæner til salg:




Interesseret? Så kontakt mig på mail@mogens-jensen.dk


Mvh

Mogens Jensen



 

Hej Mogens

 

Du kan såmen også ligge din webshop til salg på www.webshop4sale.dk  - det er ganske gratis og ret fornøjeligt.

 

Mvh

IK

 

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke www.qtyme.dk ud. Netop nu til salg. Noget for dig?


Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hede,

 

Lykken stå den kække bi....

 

Måske venter ejeren af virksomheden bare på at der er en der kontakter ham med et godt tilbud, så prøv dog lykken.

 

Det er dog en god idé at forberede sig på hvad der skulle være udslagsgivende for en eventuel handel. Desuden skal du gøre op med dig selv hvor langt du er parat til at gå i forhandlingerne. Sidst, men ikke mindst, er der andre parametre du skal have tænkt over; hvad er alternativer, hvor lang tid/kr vil det eventuelt tage selv at opbygge, er der eksisterende unikness i konceptet, er der konkurerende virksomheder der også kunne være interessante....

 

Held og lykke medd det :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)