Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddeling af flyers til private

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Jeg fik inspiration igår fra en anden Amino bruger, som ville uddele flyers til virksomheder oppe i Århus området. Så kom jeg til at tænke på, om der var nogen forretning i at uddele flyers til private hjem? Og må man det rent juridisk?

 

Og ville en pris på 50 øre per flyer være for meget?

 

Fortsat forrygende dag,

Sander

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender mest til flyers fra mine år i USA ,men der var aldrig snak om at kræve betalning for dem...

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går ud fra at det ikke er den pris du skal betale for dem.....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Hej!

Jeg fik inspiration igår fra en anden Amino bruger, som ville uddele flyers til virksomheder oppe i Århus området. Så kom jeg til at tænke på, om der var nogen forretning i at uddele flyers til private hjem? Og må man det rent juridisk?

Og ville en pris på 50 øre per flyer være for meget?

Fortsat forrygende dag,

Sander

Hej Sander,

Hvad siger du til, at spørgsmål om og drøftelse af uddeling af flyers holdes i den tråd, der allerede er oprettet, så besvarelser ikke bliver spredt over mange tråde. Skype-Smile
Hermed er der jo allerede svaret på det ene spørgsmål vedrørende prisforventning, ikke?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

en eller anden ungdom forening,gammel dame gjorde det gratis...

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Skype-Smile 

Grunden til at jeg startede en ny tråd var for at undvære lignende kommetarer som allerede er blevet skrevet i den anden

iBixen.dk:

Jeg er villig til at gøre dette i Viborg området for 1kr / 50 øre (pris kan aftales).

Jeg kan gøre det til private samt virksomheder, lyder det som noget så send mig en PB.

Måske en idé at starte din egen tråd i stedet for at sabotere trådstarters!?  Tongue Tied

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:
Hej John Skype-Smile 

Grunden til at jeg startede en ny tråd var for at undvære lignende kommetarer som allerede er blevet skrevet i den anden

TT Tekstforfatter:
iBixen.dk:

Jeg er villig til at gøre dette i Viborg området for 1kr / 50 øre (pris kan aftales).

Jeg kan gøre det til private samt virksomheder, lyder det som noget så send mig en PB.

Måske en idé at starte din egen tråd i stedet for at sabotere trådstarters!?  Tongue Tied

Den kommentar, du refererer til, skyldtes nok, at en fristede sig til at presse sit tilbud ind i en tråd, hvor der blev drøftet og besvaret spørgsmål om uddeling af flyers.

Da du vel ikke har startet denne tråd som et tilbud maskeret som et spørgsmål, kan du efter min mening trygt fortsætte debatten og få dine spørgsmål besvaret i tråden, som omhandler det samme emne. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i John Skype-Wink Jeg smider formodentlig noget op derinde i stedet for. Tak for det Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)