Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne og shop til rådigehed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen



Jeg prøver lige igen.. :D


Jeg har et domæne og en shop jeg ikke rigtig bruger.
Derfor vil jeg tilbyde dig at bruge min shop.

Der er bare nogen krag:

- Jeg styre shoppen. Dvs du bare skal sende varen, have lageret, og du får alle pengene

- Jeg får et bestemt beløb om måneden. (Lille)

- Var det noget for dig ? Så skriv til madswesterling@mail.dk

Skriv også bare hvis der er noget du vil spørge om


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 15:58:28
Forfatter:Westerling

Jeg prøver lige igen.. :D

[...]
Derfor vil jeg tilbyde dig at bruge min shop.

Der er bare nogen krag:

[...]



Du mangler altså salgstalen - nu har du fortalt hvad prisen er, men hvad får "jeg" ud af det?

Mulighed for at modtage betaling med dankort
Varene ind i en butik med xxx daglige besøgende
...
...
...
...
...

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du får alt der bliver tjent i butikken, og du får mere fritid da det eneste du skal gøre er at sende varen og at tage ansvar for produkterne. Det er perfekt til et firtids firma, hvis man vil tjene lidt ekstre
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke som minimum giver mulighed for dankortbetaling og har en god del besøgende, er tilbuddet ikke meget værd. Ikke for at være en lyseslukker... men hvis jeg skal sætte en vare til salg i en anden mands sortiment, må han selv have kundegrundlaget. Ideen er dog god.
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 17:14:43 Forfatter: Westerling Du får alt der bliver tjent i butikken, og du får mere fritid da det eneste du skal gøre er at sende varen og at tage ansvar for produkterne. Det er perfekt til et firtids firma, hvis man vil tjene lidt ekstre

 

Du får alt der bliver tjent i butikken ! Det lyder som en dårlig investering at være ejer af den butik... ?

 

Mere fritid ? Næppe - alt hvad man foretager sig i dette liv tager ens tid... specielt iværksætteri !

 

Tage ansvar for produkterne ! Hmmm - det lyder som en dårlig ansvarsfraskrivelse... tage ansvar for en fritidsbeskæftigelse. Når man sælger produkter har man produktansvar og kan til enhver tid ifalde erstatningsansvar. Så at tjene lidt ekstra er ikke nok - hvis uheldet skulle være ude...!

 

Det var bare lidt konstruktiv kritik - som Tommy skrev, så mangler du salgstalen...! Og så er der vel formentlig nogle overvejelser omkring en skriftlig samarbejdsaftale mv. Og så lyder det i mine ører som knap så seriøst, at du lige har en shop som du ikke rigtig bruger ?? Hvorfor så have den - hvorfor ikke enten køre den op eller skyde den af...?

 

Mvh. René

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt se hvad i mener. Syntes bare det lød okay.. Denne ide er tænkt meget igennem.
Det med dankortbetaling, vil jeg kunne tilbyde på 2. månede. :D

Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Westerling

 

Vi kunne godt være interesseret, men som de andre nævner er det nødvendigt med flere oplysninger, hvor mange besøgende har du ex på dit site?

 

Mvh

 

Hans Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)