Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hér er idéen til din nye affiliate / adsense succes .

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som noget nær jomfru når det gælder affiliate, er det en fed video (Er dog ingenlunde jomfru på den side af affiliate hvor man køber ind, da jeg har siddet som marketingchef flere steder) men virkelig inspirerende at se fra den "anden side", og som tidligere annoncør kan jeg jo bare sige at det er godt vi affiliate, hjælper med at flytte produkter, så fed video!!!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982:

Anders Saugstrup:

IværksætterGen:
Super video. Kunne godt finde på at sætte mig ned på tasterne og begynde på en døre shop.. Burde ikke tage for lang tid .. :-)

Lyder godt! Håber du får succes med hjemmesiden, hvis du vælger at gå i gang! 

Ja og skriv også gerne her i tråden om din fremgang, hvis du vælger at gå i gang (og hvis ikke det er for meget at forlange!).

Intet problem, smider et par screenshots ind på et tidspunkt..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed Video..

Jeg solgte døre & vinduer for et par år siden over nettet, og der er rigtigt mange der køber døre på nettet.. Selv brugte døre som de ikke har rørt og set ved købert folk "i blinde"..

Så go for it;)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesperlh:
Som noget nær jomfru når det gælder affiliate, er det en fed video (Er dog ingenlunde jomfru på den side af affiliate hvor man køber ind, da jeg har siddet som marketingchef flere steder) men virkelig inspirerende at se fra den "anden side", og som tidligere annoncør kan jeg jo bare sige at det er godt vi affiliate, hjælper med at flytte produkter, så fed video!!!

Tak :-) Ja, det er en win / win med affiliate for alle de leverandører, som forstår hvor meget ekstra omsætning de kan få ved at være med på vognen og helt fremme i skoene. :)

IværksætterGen:

Peter1982:

Anders Saugstrup:

IværksætterGen:
Super video. Kunne godt finde på at sætte mig ned på tasterne og begynde på en døre shop.. Burde ikke tage for lang tid .. :-)

Lyder godt! Håber du får succes med hjemmesiden, hvis du vælger at gå i gang! 

Ja og skriv også gerne her i tråden om din fremgang, hvis du vælger at gå i gang (og hvis ikke det er for meget at forlange!).

Intet problem, smider et par screenshots ind på et tidspunkt..

Super godt! Men pas nu på ikke at afsløre for meget af din succes for alle de potentielle konkurrenter. :-)

BruunMedia:

Rigtig fed Video..

Jeg solgte døre & vinduer for et par år siden over nettet, og der er rigtigt mange der køber døre på nettet.. Selv brugte døre som de ikke har rørt og set ved købert folk "i blinde"..

Så go for it;)

Tak :-) Og godt at høre at selv døre kan sælge på nettet i dagens Danmark. Meget har godt nok ændret sig de sidste 5-10 år! 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgeligt jeg først ser indlæg nu. Mon ikke døre nichen er blevet godt skamferet nu Confused Men mon ikke der stadig er nogle lavthængende frugter tilbage Stick out tongue

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej,

Jeg har optaget en video til dig her, som viser to gode eksempler på affiliate websites, som du kunne starte og tjene gode penge på:

Se videoen hér.

Der er også nogle gode råd om hvordan du kan vælge en niche for din affiliate forretning, som der er knaster i.

Skriv bare løs med kommentarer og spørgsmål! :-)

Mvh Anders

Hej Anders.

Er rimelig nyd indenfor affiliate, og vil gerne til at i gang med mit første projekt, kunne du eventuelt kontakte mig?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterKnude:

Hej Anders.

Er rimelig nyd indenfor affiliate, og vil gerne til at i gang med mit første projekt, kunne du eventuelt kontakte mig?

Hej Peter.

Det er ved at være en gammel tråd, og i mellemtiden har Mikael Rieck og jeg oprettet et community for folk, som gerne vil have de bedste redskaber til at komme i gang med online marketing
Kig evt forbi marketers.dk og se om det er noget for dig.

Mvh Anders Saugstrup 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej Peter.

Det er ved at være en gammel tråd, og i mellemtiden har Mikael Rieck og jeg oprettet et community for folk, som gerne vil have de bedste redskaber til at komme i gang med online marketing. 
Kig evt forbi marketers.dk og se om det er noget for dig.

Mvh Anders Saugstrup 

Hej Anders.

Så faktisk først at tråden var fra 2011 efter jeg havde skrevet, haha.
Men jeg kigger lige :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)