Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop for pokker med at sende mails ud!! også Amino...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad igår aftes og læste en mail fra Christina klitsgaard om Email marketing.

Et af de dejlige råd hun gav eller ikke gav, var vedrørende udsendelse af nyhedsmails. Det er blevet skrevet et sted at det magiske tidspunkt for udsendelse er onsdag mellem 10 og 14 og nej det er det ikke. Efter at have læst hendes mail har jeg så selv lagt mærke til ankomsten af nyhedsmails. Jeg havde tømt min indbakke kl ti og gik ned for at få formiddags kaffe. Her 45 min senere er der 10 nyheds breve inkl. en fra Amino. Den fra amino skimtede jeg lige hurtigt og resten røg lige i skraldespanden..... Så tænk jer om inden i sender den ud....

Jeg sender selv ud i weekenden, enten fredag eller søndag. Der er folk godt sultne og har tid til at bestille nogle råvare de kan bruge, når de har tid til at gøre lidt ekstra for dem selv.

Det var blot et lille opråb til jer alle der sender nyhedsmails ud. Jeg kan se der stadig tikker mails ind mens jeg skriver:)

Nu vil jeg selv til at forberede en mail til weekenden:)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der findes ikke ét magisk tidspunkt.

Det magiske tidspunkt for DIN nyhedsmail er det tidspunkt, hvor DIN kernemodtager har bedst tid til at læse og reagere.
Hvis du har brugere nok, finder du dit magiske tidspunkt ved at lave en splittest.
Hvis ikke, må du tænke dig om og prøve dig frem.

Der kan også være et tidsaspekt i det magiske tidspunkt.
En invitation skal komme i så god tid, at man kan nå at planlægge, men samtidig så sent, at man ikke udsætter planlægningen til senere.
Aminos mail fra i dag handler om at lokke de sidste til Iværk og Vækst samt Amiontastic i weekenden. Jeg mener, at netop onsdag formiddag er et rigtig godt tidspunkt til dette, fordi de fleste på nuværende tidspunkt kan overskue, om de kan nå en dag eller to i København i weekenden, og fordi der tilsyneladende stadig er nogle Aminotastic-billetter der skal sælges.

I din postkasse kommer Aminos mail så oven i en masse andre. I min kom den mutters alene (næsten). Men hvis de konkurrerende mails alle kommer onsdag formiddag, skulle den selvfølgelig have været ude i går.

Venlig hilsen
Hans

 

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rigtige tidspunkt for udsendelse af nyhedsmails til potentielle kunder afhænger din branche og dine kunder - ét universelt udsendelsetidspunkt som gælder på tværs af alle brancher vil aldrig virke, det vil være 80% irrelevant. Umiddelbart virker det jo også som om, at du har fundet det bedst relevante tidspunkt for udsendelse til netop dine kunder.

Og så lyder det som om, du er ret irriteret over de mails, der tikker ind i din mailbox - og jeg følger dig, det kan være temmelig overvældende, hvis man er tilmeldt mange nyhedsbreve.... men du kan jo bare melde dem fra istedet for at lade dig irritere.

 

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tænkt.

Det er nemlig 100% efter din branche og dit publikum. Email markedsførings systemer kan faktisk ret meget i dag. Så meget at du kan sætte dem til at sende ud på det bedste tildspunkt for ikke kun din målgruppe men specifikt for hver enkelt af dine modtagere.

Ligeledes er der jo også MEGET forskel på hvad der står i din emnelinje, Men det ved du sikker godt :-)

God fornøjelse med at finde det rigtige tidspunkt, det  kunne jo være det kunne blive endnu bedre....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)