Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Win 7 skriver underlige tegn

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

Der er også den mulighed at windows-7 styresystemet ikke er registreret korrekt, således den tror at det er en piratkopi.

Hvis det er tilfældet, lukker windows ned for funktioner stille og roligt hen ad vejen.

Du kan evt. undersøge om produktet er registreret korrekt, se i egenskaber for computer:

tryk på start ->højreklik computer -> vælg egenskaber. Scroll ned i bunden af vinduet, her skal gerne stå at windows er aktiveret, og der vises et ægtheds-certifikat.

Hej J.

ser dette rigtigt ud :

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ser ud som det gør på min -

Så du skal nok have scannet pc'en igennem for virus -

Jeg skal anbefale microsoft security essentials som ovenikøbet er gratis.

Det er hurtigt, uden at sløve din pc, og stjæler ikke for meget ram eller lign.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
Jeg skal anbefale microsoft security essentials som ovenikøbet er gratis.

 

Bruger jeg også...

Men ved du hvad "Windows Esperience Index" er. Der står jo den skal opdateres...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med firkanter er sprogfiler du mangler, som kan installeres via. windows update.

Det med IE9 skyldes nok sikkerhedsindstillinger. (hvis det er IE9! Der har jeg ihvert fald oplevet noget ligende)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Det med firkanter er sprogfiler du mangler, som kan installeres via. windows update.

Det med IE9 skyldes nok sikkerhedsindstillinger. (hvis det er IE9! Der har jeg ihvert fald oplevet noget ligende)

Ok, det vil jeg da prøve. Men det er noget, der er sket lige pludselig...Ellers har der jo intet været.

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er godt nok lidt i panik. I stedet for tal og bogstaver viser min Win 7 alle mulige mærkelig tegn. Det er ikke et sprog, men tegn som krydser, firkanter, spørgsmålstegn mv.

jeg har lige fået samme problem !!      alt hvad jeg prøver står også med mærkelig skrift, så hvordan kan jeg komme videre ?? 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hjesper:

jeg er godt nok lidt i panik. I stedet for tal og bogstaver viser min Win 7 alle mulige mærkelig tegn. Det er ikke et sprog, men tegn som krydser, firkanter, spørgsmålstegn mv.

jeg har lige fået samme problem !!      alt hvad jeg prøver står også med mærkelig skrift, så hvordan kan jeg komme videre ?? 

 

Du skal finde windows-fonte og installere disse igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

hjesper:

jeg er godt nok lidt i panik. I stedet for tal og bogstaver viser min Win 7 alle mulige mærkelig tegn. Det er ikke et sprog, men tegn som krydser, firkanter, spørgsmålstegn mv.

jeg har lige fået samme problem !!      alt hvad jeg prøver står også med mærkelig skrift, så hvordan kan jeg komme videre ?? 

 

Du skal finde windows-fonte og installere disse igen.

Det nemmeste er nok, at finde en anden computer med en Win 7-installtion og så kopiere alle fontene derfra.

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være jeg spørger dumt, men hvad er Fonte?
- Jeg står lige nu i samme problem. ALT på computeren vises simpelthen med tegn. I stedet for "programmer", "tilbehør" "start" osv osv .. selve ikonerne er de samme, men alt skrift er simpelthen tegn og mange mærkelige ting. :s

Er der nogen der kan hjælpe? :)

 

på forhånd tak.

 

vh. Janni

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonte = skrifttyper

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)