Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dinchance.nu - giv mig det råt for usødet :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står foran en større forandring af www.dinchance.nu og vil i den forbindelse meget gerne høre din mening.

Både om websitet som sådan, men giv mig også gerne din forklaring på hvorfor du ikke køber kurserne.

Sitet har været i luften i et par måneder og jeg har målt på effekten af de forskellige tiltag jeg har læavet - så jeg har en idé hvorfor folk køber kurserne - det har jeg måske ramt meget godt - men dem der ikke køber - hvad sker der hos dem - det vil jeg gerne vide.

Det er ok hvis du er diplomatisk, men jeg har det bedre med at kalde en spade for en spade, så føl dig fri til at komme med din uforbeholdne mening - og forslag til ,hvordan det kunne være bedre.

Tusind tak for din tid! :)

Mange hilsner

Mette - ses vi på Aminotastic?! :)

PS. Få endelig din mor, søster og kusine til at kigge på siden også og give sin mening :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Første indtryk af siden, da jeg kom ind var forvirring. Tror det skyldes den høje top, med en Youtube video og en menu ude til venstre, øverst oppe (Der hvor et logo plejer at være).

Når jeg går ind på de enkelte kurser og skal læse mere om dem, skifter siden design (fordi den skifter over til zenbilling.com), men det gør måske brugeren utryg/forvirret? Måske var det bedre at få disse ind i en iframe, eller en form for popup, så det ligner det er en del af siden?

Derudover ser det ikke ud til du har gjort så meget for at være synlig på søgemaskinerne? Hvis du blev synlig på specifikke søgeord, der omhandler kursernes indhold, vil du jo være synlig overfor et købeklart publikum, der ved hvad det drejer sig om.

Held og lykke med siden/firmaet Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Feedback på grunde til ikke at handle på din side (som overordnet set er okay).

1) Jeg er ikke ramt at problemstillingerne.

2) Den er meget feminin i sit udtryk (er målgruppen kvinder?). Tekster som "Du er dejlig" og "Du er værd at elske" rammer helt forbi mig som mand (også selvom budskabet er rigtigt). Hvis det skal ramme mig, så skal det pakkes ind i en helt anden formulering.

3) "Chance"-konceptet er for amerikansk tv-shop-agtigt efter min smag. Det lugter for meget af her-er-den-lette-pille-til-alle-dine-problemer. Det tror jeg ikke på, og det smager for meget af lette penge.

4) Til sidst synes jeg, at du skal give videokurser gratis væk og måske lave andre produktsammensætninger, som du skal sælge. De problemstillinger du prøver at afhjælpe er tit mangfoldige hos den enkelte. Hvis du gratis løser/fjerner det første lag, så vil man have positive præferencer for at fortsætte hos dig - og betale for det.

Blot mine tanker.

Mvh. Aleksander

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser  ud til at venstre menu , den har svært ved at komme i søgemaskinerne yahoo sider 4 sider og google siger 8 sider kan se når inden på siden ca 15-16 undersider .

Dem der ikke kommer let, de i har helt ens titler , dem der er i , de har alle unikke titler .

Nævner mange gange et kerne ord , men linker ikke til den underside der omhandler meste om det , det kunne også hjælpe mere viden og dele op , derved alle grund emmer starter med h1 , for det er lange gode artikler , der kunne udnyttes bedre.

klikker videre køb produkt i denne her under side http://www.dinchance.nu/selvvaerd vis kliker der og videre køb eller læs går man videre ny side kan ikke mere se menu og lidt svære lige hurtigt at finde , der kommer heller de andre produkter frem så en masse klik frem og tilbage og atter frem og tilbage og ikke alle har 10 minutter ekstra tid som det går når skal klikke frem og tilbage til de få produkter

Den meste måde man ser alle de få stykker når man klikker videre og hele tide ser læs mere alle , ved et hurtigt menu klik , desuden mange har , hvad vælger man meste når man valgt dette produkt , der kunne du nedenunder have alle 10 stykker produkter let og enkel og overskue det.

handels betingelserne de ligger kun på nummer 2 side den man køber på og det er et meget lille mini links i bunden af siden.

Ikke hver gang klikker tilbage kommer til samme underside omkring alle produkter enten samme domæne ved nogle produkter og andre gange indgangs domænet en ny oversigt gør så der skal bruges ekstra sekunder lige at overskue den nye liste

I alt en stor fordel at ligge både webshop og info på samme side , der skal bruges ekstra tid i klik for at købe og læse på siden

kontakt siden frem med dit CVR nummer det skaber troværdighed og gerne en kontaktformular derved lettere at kontakte dig.

husk alle titler lav dem unikke og brug gerne alle 67 tegn som google viser

Giv alle billeder titler og tags derved er der større chance for de findes i google billedet søgning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tusind tak for jeres feedback - det ser ud til at jeg er på rette vej :)

Der skal laves mere SEO og ja - min primære målgruppe er kvinder. Jeg har det svært med at begrænse mig, for alle har glæde af redskaberne, men jeg er blevet læst og påskrevet at jeg skal være tydelig overfor min primære målgruppe :)

Både designmæssigt og strukturmæssigt rammer i plet med jeres feedback - det er omtrent hvad jeg selv bakser med - så TAK :)

Mange hilsner

Mette

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanks a lot for your feedback :)

Mette

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Thanks a lot for your feedback :)

Mette

Your more than welcome :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)