Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørenhed - gør en god gerning og få lidt reklame!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Personerne bag https://www.facebook.com/2krprmand har bedt mig om at lave et indlæg her i råbet på hjælp.
Tilslutningen til siden har været overvældende og De er gået fra 2500 likes i fredags til over 40.000 i skrivende stund.

For at kunne promovere projektet endnu mere ville det derfor være smart at have en ordenlig Facebook-side!
Der snakkes dels om det grafiske i at have en flot landing-page og gerne muligvis også om et decideret "app" eller "tab" hvor der gøres brug af et slags booking system med autopost således at de ikke skal poste manuelt mere!

Hvis du er freelance programmør eller du synes dit firma kunne bruge lidt point på sjælen må du derfor meget gerne skrive. Siden har som sådan ikke nogen penge at give af, men du må gerne sætte dit logo og navn, lidt diskret, på det der nu bliver lavet.

Håber der er nogen derude der vil hjælpe.

mvh

Kehler 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis personerne bag gider tænde et kamera, og bruge 25-35 sekunder på at byde velkommen, og forklare konceptet...
Lave video 2 af samme eller kortere varighed der siger tak..

.. så giver jeg en velkomst app. med en funktion svarende til den velkomst der er hos mig
www.facebook.com/thomasbigum

Men det er betinget af at der er video. Noget for noget. Jeg vil se personerne bag, for så bliver det en god velkomst.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)