Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo - url forkortelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har læst noget omkring at det er godt at skære ned på stierne i ens url.
F.eks. min url kunne se således ud:

domæne.dk/biler/skoda

Men vil det være bedre hvis jeg f.eks skriver:

domæne.dk/skoda

-altså forkorte stierne, så mit søgeord står tættere på. Nogen som ligger inden med lidt viden på det område ?

Takker.
Lasse 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej generelt kan man sige at jo kortere url jo bedre ift. søgemaskinerne, men denne faktor betyder dog så uendelig lidt.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ja og jo kortere jo bedre, gælder også i forhold til brugerne...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Hej generelt kan man sige at jo kortere url jo bedre ift. søgemaskinerne, men denne faktor betyder dog så uendelig lidt.

Ja, især nå man tager DC problemet med, hvis han har den liggende i flere kategorier ;-)

Som udgangspunkt, så vil jeg råde dig til altid at have dine produkt stier uden kategorien, da du kan risikerer at få samme indhold på 2 forskellige links hvis du har xxx.dk/skoda/bil.html og xxx.dk/billigbrugtbil/bil.html og deraf opstår der Duplicate content

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Seo++:

Hej generelt kan man sige at jo kortere url jo bedre ift. søgemaskinerne, men denne faktor betyder dog så uendelig lidt.

Ja, især nå man tager DC problemet med, hvis han har den liggende i flere kategorier ;-)

Som udgangspunkt, så vil jeg råde dig til altid at have dine produkt stier uden kategorien, da du kan risikerer at få samme indhold på 2 forskellige links hvis du har xxx.dk/skoda/bil.html og xxx.dk/billigbrugtbil/bil.html og deraf opstår der Duplicate content

tak for hjælpen. Produkterne bliver uden kategori, domæne.dk/produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)