Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp søges til www.nollynoy.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunder i forretningen? www.nollynoy.dk er åbnet og har derfor nu brug for at få nogle kunder til at se alle de smukke og unikke ting som "gemmer" sig i forretningen. 

Jeg har brug for en dygtigt og pålidelig SEO konsulet som også gerne formår at arbejde i Magento.

Venligst

karina SöderstjernaBig Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KarinaMex, jeg kan godt være behjælpelig med seo min timepris er 450 kr.

her er min seneste ref ps. det er kids-trend.

og det tog mig en time, så hvis du lige gider sende mig de keywords du gerne vil til tops på i en pb, så skal jeg komme med et overslag.

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkete nok mere på en gennemgående analyse af min side samt få lavet de ændringer hvor der skal ændres. Alt i alt at få lavet en god stabil base hvorfra jeg selv kunne bygge videre fraSmile

Karina

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ok, ok det skal jeg da gerne gøre gratis for dig.

Din side svarer kun med www (ergo ingen dc problemer)

Din fanside er rigtig aktiv det kan google rigtig godt lide. (omend den kunne være større)

Der mangler tekst på din side.

Du mangler indgående links + en google+1 knap. (bare send mig en pb så skal jeg nok hjælpe dig igang)

din title sucks sorry, (hvilke keywords er det du gerne vil ranke på).

men bare husk at content isn't king links is king content is the kings bitch. (sagt af mikkel demib)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Karina har brug for at få hjælp til at få lavet en grundig keywordanalyse, for at finde ud af hvad der bliver søgt på, når der søges efer hendes produkter.

Og så forstår jeg ikke lige hvorfor www.nollynoy.dk redirecter til et .com domæne, - eller er det bare mig?

Du er nok nød til at være lidt mere specifik i hvad du først og fremmest mangler hjælp til for seo er jo mange ting.. for det er ellers en fin side, med masser af godt indhold, sådan ved første øjekast..:)

/Ulrik

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Din side svarer kun med www (ergo ingen dc problemer) Godt! Betyder dc også at man heller ikke må copy paste sin tekst om fx. en taske over som værende tekst til en tilsvarende taske som blot har en anden farve? Og hvordan undgår man at andre copierer fra ens side?

Din fanside er rigtig aktiv det kan google rigtig godt lide. (omend den kunne være større) Fint, den vokser forhåbentligt med tiden.

Der mangler tekst på din side. Mener du forsiden. Jeg er ikke stor tilhænger af tekst, men mere af billeder. Hvor skal en tekst givetvis være?

Du mangler indgående links + en google+1 knap. (bare send mig en pb så skal jeg nok hjælpe dig igang) Mener du en I like it knap, vil den ikke skæmme det fine designHmm Jeg bliver nød til at spørge dig hvad du mener med pb?

din title sucks sorry, (hvilke keywords er det du gerne vil ranke på). Det er ikke kun en tittel men et helt brand som også er på alle mine produkter da de er produceret og designet i eget navn. sorry det skal ikke laves om, men er set som en langsigtet investering som forlk forhåbentligt på et tidspunkt kan nikke genkendende til.

Har du en hjemmeside/firma?

venligst

Karina Söderstjerna

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina, jeg har ingen hjemmeside/firma da jeg arbejder som freelance inden for seo.

og pb betyder privat besked hvis du klikker på mit navn så forstår du lynhurtigt meningen.

og med google+1 knap mener jeg bare denne. Fordi Google+1 knappen er en af de faktorer der allerede er vigtigere end links. (ligesom at have en stor aktiv facebook side) omend links er stadig vigtige Ift. seo.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahhh SEO++ - du kommer lidt hurtigt om ved det :-)

Redirectet fra www.nollynoy.dk går til nollynoy.com/?___store=default&___from_store=default, hvilket er et duplikat af nollynoy.com/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det opdagede jeg først nu Sorry, der failede jeg big time 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
Din side svarer kun med www (ergo ingen dc problemer)

Er du sikker på det? med og uden www er jo bare en lille del af eventuelle DC content problemer, der er jo andre måder Magento plejer at lave DC content på.

Jeg ser f.eks. samme produkt her:

http://www.nollynoy.com/fashion/posetaske-med-nitter-318.html

og her:

http://www.nollynoy.com/fashion/tasker/posetaske-med-nitter-318.html?___store=default&___from_store=english

---------------------------------------------------------------------------------

Og hvad med kategorier:

her:

http://www.nollynoy.com/fashion/tasker.html?___store=english&___from_store=default

og her:

http://www.nollynoy.com/fashion/tasker.html

---------------------------------------------------------------------------------

Edit: slået på stregen af Rosenstand :)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)