Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designs til virkelig - men producent?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej :-)

Jeg har før søgt information, men jeg tænker, at jeg ikke fik udtrykt mig ret.

Jeg har brugt flere timer på at søge rundt på nettet, for at finde producenter til mine designs.
Jeg stødte dog på noget på et tidspunkt, at et land som Portugal er et af de lande som er kommet godt med aht. tryk indefor textil, men udover dem er der jo steder som Kina (som dog er steget i priser..), Tyrkiet (som har taget en stor omdrejning, og langt billige), Bangladesh, Indonesien, Thailand, osv.osv..

Men er der en som har mulighed for at guide mig til en side, hvor det er muligt at få lidt baggrund/referæncer af hvad de forskellige har lavet igennem tiderne, som fx. tryk til DND, BLEND, HUMÖR, U name it..

Håber på possitiv og hurtig svar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ikke helt klar over, hvad det er, du søger hjælp til. Jeg kan læse mig frem til, at det må have noget med tøj at gøre, men vil du producere dit eget tøj (egen tøjlinje) eller sælge dine designs til etablerede tøjmærker som dem, du nævner?

Uanset har jeg ikke nogle producenter jeg kan hjælpe dig med, men jo mere præcist du spørger, jo mere præcise svar kan man give dig.

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for dit svar.

Jeg syntes, at jeg giver et meget præcist blik på hvad jeg søger "Jeg har brugt flere timer på at søge rundt på nettet, for at finde producenter til mine designs".

 

Korrekt, så søger jeg firma med stor profektion indefor kvalitet af tøj og tryk til mine designs (eget brand).
Dog har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal finde nogen med disse formers, og for at garantere at jeg får den kvalitet jeg søger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)