Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra udlandet! (mobil tlf'er)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg havde tænkt på om at importere mobil telefoner som HTC, Apple, Sony ericsson, samsung osv - Selvfølgelig ORIGINAL Smile

Men det vil jeg gerne gøre som en privat person. Og importen skal inden for EU - som Tyskland og U.K.

Hvad har i af råd? er det sikker osv.

Tak på forhånd Smile

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rabia:

Hej !

Jeg havde tænkt på om at importere mobil telefoner som HTC, Apple, Sony ericsson, samsung osv - Selvfølgelig ORIGINAL Smile

Men det vil jeg gerne gøre som en privat person. Og importen skal inden for EU - som Tyskland og U.K.

Hvad har i af råd? er det sikker osv.

Tak på forhånd Smile

Hej Rabia

Når du køber din mobil i udlandet, er der ofte problemer med garantien. Såfremt din mobil går i stykker.

Derudover kan mobiltelefoner være uden dansk sprog. På flere Android mobiltelefoner, kan man dog ændre sproget med denne app.

Hvis du vælger, at købe en mobil i udlandet bør du også tjekke webshoppen. Har den et godt ry eller har folk oplevet problemer mv.

Desuden bør du også tjekke leveringbetingelserne, nogle gange skal man betale en del ekstra for at få den sendt til Danmark.

Håber du kan bruge disse råd. Smile

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rabia:

Jeg havde tænkt på om at importere mobil telefoner som HTC, Apple, Sony ericsson, samsung osv - Selvfølgelig ORIGINAL Smile

Men det vil jeg gerne gøre som en privat person. Og importen skal inden for EU - som Tyskland og U.K.

Sikke mange telefoner du skal bruge som privatperson.. :o)

Hvis du bare sørger for at købe dem i EU, er de naturligvis dækket af EU garanti. Men som Søren er inde på, så er de næppe med dansk menu. Det kan selvfølgelig løses, men hvis telefonen opdateres (evt. ved værkstedsbesøg), bliver menuen sat tilbage til det oprindelige sprog. Dette er især noget du skal være opmærksom på, hvis du har tænkt dig at sælge nogen af telefonerne videre, da det ikke er alle kunder der er lige forstående overfor den udfordring.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)