Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon eller ej på webshoppen? Enkeltmandsfirma og fuldtidsansat

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er i færd med at få min webshop op at køre. Jeg regner med at kunne lancere den om godt to måneder.

Jeg har dog et problem. Jeg er fuldtidsansat, men ønsker stadig at give mine kunder den bedst mulig oplevelse og dermed også kunne yde dem den bedste service.

Mit fuldtidsarbejde har meget vekslende arbejdstider, så det gør det ikke muligt for mig at have en åbningstid på telefonen. Jeg har indtil nu ikke tænkt mig at have telefon på min side, men kan sagtens selv se, at det ikke giver så meget tillid til min shop.
Som sagt har jeg ikke mulighed for at skabe en fast telefontid, men er der nogen anden løsning, hvor jeg kan få telefon på som service uden at give kunden mistillid, når de ikke lige kan få fat på mig?

Jeg har selvfølgelig mail på min side og har skrevet at jeg altid bestræber mig på at besvare alle mails hurtigst og bedst muligt. Og at alle mails vil blive besvaret inden for 48 timer efter modtagelsen af mailen. Jeg har også tænkt mig at sætte et system op, så der kommer statistikker på hvor mange procent, jeg når at svarer f.eks. inden for 24 timer.

Jeg er personligt ikke helt tilfreds med min serviceløsning, men det er begrænset, hvad jeg kan gøre, når jeg samtidig har fuldtidsarbejde.
Har I nogen ideer til hvordan, jeg kan gøre det bedre for mine kunder?

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Med venlig hilsen
Casper

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Fladså Grafisk ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

48 timers er simpelthen for lang svartid - medmindre du sælger meget komplekse ting, som kræver dybere undersøgelser.

Mht telefonen - du kunne jo overveje et Callcenter ?
Eller en varierende åbningstid på kontoret/din telefon - bestemt af dine arbejdstider ?
Eller man kan lægge en besked - og så ringer du dem op, når der er mulighed ?

- Det er vigtigt at du signalerer at man kan kontakte dig.

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

48 timer ville du nok miste kunder på, de ville bare købe et andet sted, netkunder vil have deres varer... 48 timer for et svar duer ikke

Kunne du måske:

  • Installere en live chat support på hjemmesiden eller have med på smartphone
  • Hente dine mails via mobil og svare med det samme du har et øjeblik (ligner den ovenfor men er ikke så arbejdsgiver venlig. Selv du må have en pause hver 4 time hvor du kan svare... så har du nedsat fra 48 til 4 timer i snit, det passer også med den søvn du får som iværksætter Big Smile

Når det er sagt tror jeg det løser sig selv, for det første skal du gerne lave din shop så du ikke skal betjene personligt, og så bliver du nok så hooked på at hjælpe dem der skriver, at du checker din mail/phone hele tiden... men 48 timer kan du godt glemme alt om.

Anyway Good Luck med projektet

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad hedder din webshop og hvad handler du med.

Måske vi kan hjælpe dig med at passe telefonen.

Mvh

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en telefon nummer to til min webshop. Hvis du sørger for at følge op på opkald, og have en telefonsvare til at tage i mod, ser jeg det ikke som noget større problem.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar.

Jeg vil helt klart gøre mere ud af min service.

Men hvis jeg vælger at have telefon og folk bare får fat på min telefonsvarer, så risikerer de engang imellem at vente op til næste dag, før jeg kan ringe tilbage.
Mine vagter på mit arbejde hedder 8-16. 15-23 og 11-23. Så nogen gange, kan der jo gå lang tid, før jeg har mulighed for at ringe tilbage.

Jeg er sgu lidt på bar bund her. Har I nogen ideer til en optimal løsning med telefon i min situation?

Med venlig hilsen

Casper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Alene det signal du sender ved at have telefonnummer på, kan måske give noget mere salg. Ikke fordi de ringer til dig, men fordi de kan se, at de har muligheden. Så selvom du kommer i nogle situationer, hvor du først kan ringe tilbage næste dag, så synes jeg stadigvæk du skal have et nummer på :-).

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lage min webshop ud for 1 1/2 uge siden. 

Alle steder er der skrevet at kunderne bare kan ringe. Der er 2 ud af 600 der har benyttet sig af det. Så chancen for at du brænder dem af med 24 timer vil nok være minimal.

Mht. din svar tid, så må du jo vente med at gå i seng til der er svaret, der er intet der kommer af intet, 

Johannes Møllehave siger om bekymringer:

Der er 98 % af bekymringerne der ikke bliver til noget, pisse irreterende....

Læg din energi et andet sted og glæd dig til at komme på det er spændende.

Peter

Dinsten.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

 

CS Logistics driver lagerhotel og callcenter - vi kan løse opgaven for dig.

Kontakt mig med en konkret beskrivelse af behov og jeg kan give et attraktivt tilbud

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det kan vi i lagerkompagniet hjælpe dig med. Vi kan håndtere alt retur fra dine kunder, plukke varer, forsendelse med GLS og/eller Post Danmark, håndtere retur samt vi ville ligeledes kunne håndtere evt. opkald fra dine kunder samt reklamationer.

Vi sender idag ca. 11.000 pakker med GLS om året, og har en lang række store virksomheder i vores kartotek.

Send en mail på lager@lagerkompagniet.dk eller giv mig et ring på 61101021.

Priserne er meget rimelige. ca. 50kr. pr. forsendelse op til 30kg, og 10kr. pr. pluk.

Mvh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)