Kære Aminoer Jeg er i færd med at få min webshop op at køre. Jeg regner med at kunne lancere den om godt to måneder. Jeg har dog et problem. Jeg er fuldtidsansat, men ønsker stadig at give mine kunder den bedst mulig oplevelse og dermed også kunne yde dem den bedste service. Mit fuldtidsarbejde har meget vekslende arbejdstider, så det gør det ikke muligt for mig at have en åbningstid på telefonen. Jeg har indtil nu ikke tænkt mig at have telefon på min side, men kan sagtens selv se, at det ikke giver så meget tillid til min shop. Jeg har selvfølgelig mail på min side og har skrevet at jeg altid bestræber mig på at besvare alle mails hurtigst og bedst muligt. Og at alle mails vil blive besvaret inden for 48 timer efter modtagelsen af mailen. Jeg har også tænkt mig at sætte et system op, så der kommer statistikker på hvor mange procent, jeg når at svarer f.eks. inden for 24 timer. Jeg er personligt ikke helt tilfreds med min serviceløsning, men det er begrænset, hvad jeg kan gøre, når jeg samtidig har fuldtidsarbejde. Jeg glæder mig til at høre fra jer! Med venlig hilsen |
Hej Casper,
48 timers er simpelthen for lang svartid - medmindre du sælger meget komplekse ting, som kræver dybere undersøgelser.
Mht telefonen - du kunne jo overveje et Callcenter ?
Eller en varierende åbningstid på kontoret/din telefon - bestemt af dine arbejdstider ?
Eller man kan lægge en besked - og så ringer du dem op, når der er mulighed ?
- Det er vigtigt at du signalerer at man kan kontakte dig.