Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valgblik.dk - få et overblik

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har lige oprettet hjemmesiden valgblik.dk da jeg synes at valgkampen til tider kan være forvirrende, og svært at følge med i især hvis man også skal passe studie, familie og arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I kunne tænke jer af indhold og forbedringer på sitet.

Tak på forhånd.
www.valgblik.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Personlig kan jeg godt lide man kan klikke på overskriften og så kommer man direkte til artiklen, i dette tilfælde der hvor nyheden er placeret.

Ellers så synes jeg det ser godt ud, henter den automatisk feeds fra politik sektionerne på de forskellige aviser og portaler?

Ellers så er den meget overskuelig og det er vel også meningen eftersom det skal være er meningen det skal give et nemt overblik over valget:)

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ændret det således, at man kan kan trykke på overskrift, billede og text. Kan godt se din point med det :)

De 3 nyheder på forsiden har jeg selv lagt op, hvorimod nyhedslinkene ude i højre spalte bliver hentet fra DR.

Grunden til at jeg selv har lagt de 3 nyheder op er fordi at jeg mener at de er relevante og kan give et indblik i hvad der rør sig - hvorimod hvis jeg hentede alle nyheder om politik fra DR ville nogle af dem være ligegyldige.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er lidt for meget at man kan trykke på alt, da det ser underligt ud teksten bliver blå, og lilla hvis man har trykket. Synes du skal se om det kan være sort som før, men hvor læs mere stadig er blå:)

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan.. teksten skulle gerne være sort hele tiden - undtagen 'læs mere her' :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget bedre ud :) Hvis overskriften også kan være sort, men samtidig et link vil det være endnu pænere men dette er meget godt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side!

Godt navn, dejligt og enkelt design samt brugervenligt stillet op.

Nu handler det bare om at fokusere på at få siden ud da den er kommet ret sent op samt mere indhold på den.

Flot arbejde.

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken browser bruger du - for ved mig er skriften sort. Men ser lige om der er andet jeg kan gøre.

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig nok. Tak for rosen.

Jeg arbejder al den tid jeg har med at få indhold på siden. Har du evt. nogle idéer til andet indhold? Jeg vil selvfølgelig tilføje nyheder hen ad vejen samt nogle flere punkter under partiernes holdning.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til mig så bruger jeg Firefox :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)