Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Payex / Klarna til fakturabetalinger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen netbutikker der vil dele deres erfaringer med Payex og/eller Klarna til håndtering af fakturabetalinger. Her tænker jeg både på vilkår, administration fra butikkens side, og brugervenlighed set fra kundens synspunkt.

Alt input modtages med kyshånd. Det gælder især hvis du opererer på det svenske marked - hvar er mest udbredt / hvad foretrækker kunderne i Sverige?

På forhånd tak

Thomas 

E-købmand af guds nåde

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke mange som ville kommenterer på dette, men nu sætter vi den lige i gang igen, da jeg også godt kunne tænke mig at høre lidt.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil tro du skal bruge Payson Faktura eller klarna

Jeg føler ikke rigtigt med mit efterhånden store kendskab på det svenske marked at folk bruger Payex

Men måske kunne nogle kommentere Payex og Sverige
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skrev guiden til at indtage Sverige, anbefalede flere jeg kender i Sverige, at man brugte Sveaekonomi, som der også henvises til i guiden...

Smartguy bruger Klarna både i DK, men også på deres svenske version, så dette firma må helt sikkert være brugbart. Desuden benytter flere tyske webshops også Klarna!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom dette er et lidt ældre indlæg - vil jeg nævne at der er en stor procentdel som ikke sådan lige betaler. Så den del skal man holde meget øje med løbende :·) Vi har haft tilbudt Faktura i halvandet år, og har netop fjernet muligheden pga dårlige betalere. Desværre!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)