Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygge datafirma til erhverv og private?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er en ung mand på 21 som gerne vil starte mit eget dateteknik firme op, som skal kunne hjælpe ældre mennesker med at lære at bruge deres computer til feks. netbank, google, e-mail, e-post, ovs.

jeg vil også gerne kunne hjælpe andre virksomheder med at holde deres computer opdateret. plus at kunne sælge computer til private og erhver.

men jeg er i trivl om hvordan man skal starte det op. har en ide om at det første stykke tid er jeg selv. og så måske på længre sigt får flere ansatte.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår, at du henvender dig til dit lokale vækstcenter og får noget god hjælp til at starte op. Du kan prøve at besøge Startvækst hjemmesiderne og hente information her.
Et på alle måder venligt råd er desuden, at du, når du skal lave dit markedsføringsmateriale, får en professionel på til at skrive det igennem og læse korrektur. Der er en del stave og formuleringsfejl i dit indlæg, og det er vigtigt for dig, at dit firma fremstår professionelt, når du skal ud at markedsføre det.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har lige tilladt mig, at rette din overskrift, så den er mere sigende.

Jeg håber, at det er i orden.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige prøvet at finde ud af noget med det vækstcenter. men jeg finder kun noget med åbenhed og ånbelighed?? er det det du mener?

 

ja skal have hjælp til at stave og lære korrektur.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)