Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress webmaster søges til bookingformular og små rettelser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress webmaster opgave til hjemmesiden http://www.stripdanmark.dk det mest virker på siden oprettelse mandestripper og pigestripper

jeg er ikke verdens bedste men en fik opsat dette Wordpress en for mig, men er under tidspres den person og er meget simpel opgaver tilbage , så det lige fungere 

Mangler disse her ting til siden fungere

Bookingformular har valgt hvilken sender links , hvillen opsættes i systemet
Alle stripper fungere skal dog lave 301 redigeret hen til den ny måde systemet fungere ved oprettelse stripper som fungere let og enkel.

Alt stripper fungere derved profil oprettelse let  at søge landsdele  der er profil logo på hver enkel stripper profil 

Lav i booking formular der kan betales fra kunden , et booking gebyr, med dankort

Bruger profiler bedre opsat links til deres shows typer

Pris siderne mere i kasser system overskuelighed

Opstil siden overskuelig

Laves flere plug in på siden har ideer men ved ikke hvilken skal vælges læst om wiki plug in , kunne tænke mig en wiki lige som amino.dk har derved laver den en sigende interne struktur på siden

wiki skal bruges da jeg har over 1000 ideer til shows og menu er for uoverskuelig med dette antal undersider 

Webshop skal der også laves ,hvor der kunne laves der betaler booking gebyr.

Beholder nuværende Theme da det fungere med oprettelse strippere her og det er det bedste indtil videre og der har klaret mine krav 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:

Me and my team of Wordpress Ninja can help you if you want?

Themes fungere mv. det er kun booking formular og smårettelser der skal laves , søg stripper lands del mv. fungere nærmeste alt fungere 

største udfordring har været stripper profiler som f.eks stripper mik der kan søges på landes del mv. den er løst til fuld tilfredshed

Tættere end nogensiden mod at være færdig med min stripper side altså denne her se alt du kan tilmelde stripper , søg mv. prøv selv tjek det ny system skal dog laves 301 redigeret til nye url ved oprettelse profiler i det nye system  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har et links til en bookingformular der fungere altså ikke som den normal wordpress bookingformular men lige som hotel booking siderne hvor man ikke kan reserveret en tid der er optaget

Du kan tage booking gebyr med denne formual

plus skal være mulighed for at tilføje shows typer som den normale wordpress formular

skal være mulighed man skal kunne tilføje flere e-mail hver booking formular

ville være super glad vis i kunne finde en formular der virker , må meget gerne også hold styr lige som hotel booking kalender gør

alt fungere nærmeste , kun bookingdelen kunne dog forbedres meget og så er det smårettelser , men meget kan selv laves , men afgive gerne tilbud hjælpe der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Budgettet er ikke fastlagt , jeg regner mellem 1000 kr til 20.000 kr 

Til opgaven dog regnes med disse her ting pris

Hvornår tid nu højeste selvfølgelige 

Hvor meget kan hjælpes med interne opbygning

Hvor meget kan hjælpes , vis kan hjælpes oversættelse 

Hvor meget kan hjælpes ved oprettelse webshop 

Regner dog ikke med en klare alle opgaver 

Første del er booking formular og webshop og så overskueligheden må der gerne gennemtænkes , ved der laves disse ting.

Stripper profiler virker alt ved søg mv tjek gerne det er første gang en har fået det til at virke , leder dog efter den ideel booking formular der er bedre til at holde styr i strip bookingerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

vigtigste er dog bookingformularen virker er nogle der kan hjælpe med en bookingformular til min stripper side

skal sende en mail til mig en til stripper 

systemet må kunne lave 2 bookinger samme tidspunkt vis er booket det tidspunkt , derved ingen dobbelt bookinger 

må meget kunne logge ind og se hvad og hvornår bookinger alle stripper

systemet skal hjælpe en til at kunne holde styr på bookinger og ikke bruge for meget tid på at tjekke om er booket dette tidspunkt det siger systemet

kan også være model - stripper der selv streger når de ikke kan bookes , derved skal der ikke sendes smas hver eneste gang når en spørger om du har tid , dette spares en del tid på 

må gerne være også kunne betale strip booking gebyr over dette her system

Er der nogle der ved hvor der findes sådan et wordpress bookingformular plug in ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)