Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er min afvisnings procent så høj?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Holm:

Man laver da ikke en søgning på "iPhone 4 cover" hvis man er på jagt efter at købe en ny iPhone 4 - den tror jeg i hvert fald ikke på.

Jeg forsøgte bare lige med søgningen "iPhone 4 cover" og syntes da bestemt din landingsside matcher søgningen perfekt. Jeg kan godt forstå du undre dig over en sådan høj afvisningsprocent og kan desværre ikke gennemskue hvad der skulle skyldes dette...

Stod jeg selv i samme situation, ville jeg prøve at kigge på nogen af konkuranterne/kollegaerne som ligger over dig på de søgninger og se om man kunne spotte et eller andet, hvor din side skiller sig ud.

Bare et forslag i mangel på bedre råd :-)

De søgte kunne jeg få begge dele , ved min søgning både cover og nye iPhone , dog fandt jeg ikke en nye iPhone på din side

De fleste tror jeg køber cover samme tid med deres nye iPhone ,og dem tjekket jeg så havde også iPhone mobil telefoner, det gør jeg hver gang , så mon ikke , der er en del der gør det samme , man vil jo gerne have sin nye iPhone ser smart ud så man køber et tillæg produkt  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ahr ja - jeg har da været småfuld, da jeg svarede på det indlæg.Beklager mit vrøvlede svar.

Jeg vil gætte på at dit udvalg er for småt. Jeg ville klart forvente et meget større udvalg, hvis jeg var på jagt efter iPhone covers.

Bedste hilsner

Morten

P.S. Du kan jo også lave et lille pop-up spørgsmål for at afklare, hvorfor folk forlader siden. Det behøver ikke være vildt irriterende

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle de gode svar :)

Mikael:
Jeg tror du rammer total ved siden af. De søgninger jeg har en stor afvisnings procent, er søgninger på covers. Ikke kun på iPhone 4. Så jeg nægter at tro på at folk der søger efter et cover til en iPhone, i virkeligheden er på udkig efter en ny mobil. Men tak alligevel :)

Ulrik:
Det er faktisk lidt sjovt at du nævner det, for på søgningen "iPhone 4 tilbehør" er afvisningsprocenten lav.
Selv om det også var et af de steder jeg ville have gættet på at den var høj.

Men det kan være at jeg skal prøve at lave 3 grønne eller blå knapper i toppen af den side man lander på, ved søgningen "iphone 4 cover" der henviser til nogle af de andre sider med iPhone 4 covers.

Morten:
Det sker for os alle :D
Mht at udvalget er for lille, har tanken også strejfet mig. Eller at det er de forkerte covers.
Men hvis man ser på nogle af de forskellige HTC modeller jeg har covers til, er udvalget meget mindre, men både afvisnings procenten og konverteringen ser meget bedre ud, end på iphone 4.

Gad vide om det kan være problemet? Udvalget er for stort! :D

Nej jeg ved det ikke. Må i gang med at teste og måle lidt på det.

Endnu en gang mange tak for alle jeres svar.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)