Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er min afvisnings procent så høj?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg har en afvisningsprocent på den forkerte side af 45. Er det ikke utrolig høj for en webshop?

Det er specielt på mine iPhone 4 søgninger. Iphone 4 cover, cover til iPhone 4 osv. Nogle af de søgninger ligger med en afvisnings procent på over 50. Og en enkelt er helt oppe på 90

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at se på hvilke søgeord, der leder ind til siden. Hvis det er "billig iPhone 4" så er det jo ikke interessant at komme ind på en side med iPhone 4-tilbehør.

Men der udover skal du ikke fokusere så meget på at den måske ligger "over normalt" men fokusér i stedet på at få den bragt ned.

Held og lykke med det

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.

Hvis du ser min første post, kan du se at det er relevante søge ord at afvisnings procenten er høj.

Og så skriver du at jeg ikke skal tænke over at den er høj, men istedet tænke på hvordan jeg får den bragt ned. Hvordan pokker skal jeg gøre det, hvis jeg ikke ved hvorfor den er så høj?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se det er meste tilbehør folk køber mobil som de skrifter underbukser næsten altså folk køber nok mest et cover når de skal have en nye mobil telefon , men da du ikke har mobil telefoner kun tilbehør går man videre til næste side hvor jeg mere samlet kan lave mit indkøb

Få flere vare på din webshop og nye mobil telefoner er nok det vigtigste der mangler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu nok de færste der køber Iphones som de skifter underbukser Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

nok også lidt overdrevet men man køber normalt sin iPhone samme med et cover og vis man ikke kan købe iPhone der skal man bestille 2 steder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det har du ret i. Desuden køber man vel alt det i Kina. Jeg købte selv holder og covers i Kina til en brøkdel af prisen.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man laver da ikke en søgning på "iPhone 4 cover" hvis man er på jagt efter at købe en ny iPhone 4 - den tror jeg i hvert fald ikke på.

Jeg forsøgte bare lige med søgningen "iPhone 4 cover" og syntes da bestemt din landingsside matcher søgningen perfekt. Jeg kan godt forstå du undre dig over en sådan høj afvisningsprocent og kan desværre ikke gennemskue hvad der skulle skyldes dette...

Stod jeg selv i samme situation, ville jeg prøve at kigge på nogen af konkuranterne/kollegaerne som ligger over dig på de søgninger og se om man kunne spotte et eller andet, hvor din side skiller sig ud.

Bare et forslag i mangel på bedre råd :-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om det er specielle sider hvor din afvisningsprocent er høj.. Men tag det som noget positivt, at du ved at "noget er galt", så har du jo noget at arbejde med, måle på.. Et mål er jo så nu, at få nedbragt din bouncerate..;-)

Men det kunne være interessant at vide om det er specielle ord / søgninger som er årsag til at folk bouncer. Men af dit indlæg kunne jeg læse at der i hvert fald er noget med Iphone.. Klikker jeg på din signatur, på "iphone 4 tilbehør" (tror jeg der står) - så leder du mig ind på en side med 3 - TRE - produkter - 2 der relaterer til noget tilbehør til 2 bilen og 1 bordlader, og måske er det ikke lige det jeg søger, hvis jeg leder efter Iphone tilbehør (nu bemærkede jeg heller ikke om det er den du optimerer til ordet, men det går jeg udfra, når det er den side du har i din signatur)'

Men det skal du nok tænke over - PLUS - de muligheder du giver mig når jeg lader ind på siden.. Jeg kan vælge,

1. at få mere info om de 3 produkter

2. At lægge i kurv

(husk i den forb. på at folk tit er "menublinde" - altså slet ikke ser din menu i venstre side. --Det er de fordi, de mange gange er "Kedelige" uoverskuelige m.m. folk har travlt, så derfor   hvis du ikke præsenterer dem for det de vil have i første hug eller ihvertfald tydeligt gør opmærksom på, hvor de så kan finde det de søger, - jamen så bouncer de...

Så det du kunne gøre med den aktuelle side, var måske i din brødtekst på den aktuelle side, at give mulighed for at komme til "overkatagorien" for Iphone 4 tilbehør, - måske bare som et "tekstlink" - Hvor der TYDELIGT står "Se øvrigt Iphone 4 tilbehør" eller hvad du nu kan finde på, der giver mening.

Det aller bedste vil være hvis du kan køre det som en splittest, og se hvilken udgave at din side, der vinder efter en eller 2 uger, alternativt så gør det, og hold øje med om din afvisningsprocent falder, - men husk at give dine initiativer tid til at virke, inden du laver om igen, og lav ikke alt for meget om, bare en ting af gangen, ellers ved du jo ikke hvad der virker...;-)

Håber du kan bruge det.. - Og held og lykkke med at få den forb. afivningsprocent ned.

/Ulrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)