Hej Vi driver www.dubuy.dk hvor vi har integreret lagerstyring og automatisk bogføring med C5 light. Vi har nu et behov for at kunne tilgå C5 fra mere end 1 maskine, hvor programmet ligger på nu. Derudover har vi ikke mere plads, og spørgsmålet er, om vi skal købe mere plads (ca. 7-8000,- kr.), som formentlig vil dække behovet 1 års tid, hvorefter vi formentlig skal købe plads igen. Eller om vi skal gå online med C5, hvor vi betaler et mdr. gebyr, men til gengæld har udgiften hver måned. Er der nogen der har erfaringer/forslag til hvad der måtte være det bedste? Og - er der nogen der ved om det er nødvendigt at lægge officepakken op i "skyen" også, for at kunne lave udtræk til eks. excel. Det koster nemlig yderligere 250,- kr. om mdr. at have den pakke liggende online. Jeg håber at modtage nogle gode bud på hvad er bedst/billigst. Mvh Kenneth |
Hej Kenneth,
Se længere frem... Giver det mening at måske ligge hele din IT , dvs desktop, mail mv. ud i en hosted it løsning? Er i mobile selvom i har en fast pc med C5, kunne det tænkes du vil arbejde fra andre lokationer?
Er i afhængige af support eller har i tilretninger hvor det ikke kan køres som hosted c5 ?
Kan i konvertere jeres c5?
Mvh. Kasper