Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl - oplevelser når amino skal besøges - det er lidt træls -

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sker altså tit (flere gange dagligt) at jeg ikke! kommer ind på amino i første hug. Når jeg vælger www.amino.dk - i min Internet Explorer 9 browser. Umiddelbart mener jeg ikke det er min opkobling. Det er lidt træls men I ved det vel og arbejder med at få det løst.

Jeg har også lige oplevet at siden stod helt af h til - se følgende - det virker lidt som om de der sidder og udvikler ikke lige får checket i de browsere der er mest fremherskende. Som nævnt i tidl. indlæg så er der også problemer på nogle sider med Ipads safari browser -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Det er ikke noget jeg har hørt fra andre, men hvis andre oplever det, så skriv lige her.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg skynde mig at tilskrive mig dette. "Sjovt" nok var jeg lige ved at skrive et indlæg tidligere i dag om netop det samme problem.

Ud af alle de websites, jeg dagligt besøger, er Amino den eneste side, hvor jeg gentagende gange - noget nær dagligt - oplever problemer med funktionaliteten. Både når jeg logger ind (længe om det), forsøger at opdatere min profil eller at oprette et indlæg. Ja, så får jeg ofte en melding noget lignende: "Uup - der skete en fejl!", eller noget i den stil!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og her skete der netop endnu en fejl! Jeg bemærkede lige, at der manglede et "s" i "Uups", og da jeg ville rette det, var det ikke en mulighed: Der stod kun "Annmæld indlæg"...???

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever også at amino.dk alt for ofte bare bliver ved med at loade. I den tid kan jeg ikke besøge hjemmesiden i 30-60 sek

Og det har intet med IE at gøre. Selv bruger jeg Chrome. Der er heller intet galt med min forbindelse.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - og nej, jeg kunne hellere ikke rette den fejl, at jeg skrev "æ" i stedet for "e" i ordet  "anmeld" eller for den skyld, at jeg tastede 2 "n"er! Sad

Tid til at få noget søvn!

Godnat og sov godt! Sleep Zzzzzzzz

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Det sker altså tit (flere gange dagligt) at jeg ikke! kommer ind på amino i første hug. Når jeg vælger www.amino.dk - i min Internet Explorer 9 browser. Umiddelbart mener jeg ikke det er min opkobling. Det er lidt træls men I ved det vel og arbejder med at få det løst.

Jeg har haft samme problem HELE DAGEN! Både IE9, Firefox og Chrom har givet fejlbeskeder konstant... Det er først for få minutter siden, at Amino har virker her...

Så der er et mega problem et eller andet sted...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre samme problem og har haft det de sidste mange dage nu. Får en "IE kan ikke vise denne side" ca. 1/3 af gangene når jeg vil loade en side. Har ikke problemet andre steder på nettet, det ser ud til kun at være Amino-relateret.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt, jeg oplever det ikke selv, det er sgu mærkeligt.
Men vi må på den igen.
Jeg har sat drengene igang.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme problem og jeg prøver både fra IE og Crome. Udover dette er den inde for de sidste 14 dage blevet ekstrem langsom, som der også står skrevet i denne tråd.

Mvh Jimmi

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)