Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går og planlægger at lave en hjemmeside hvor man kan købe forskellige abonnementer og derved få adgang til video instruktion, nogle der er bekendt med en sådan webshop eller system hvor det kan lade sig gøre?

Hilsen

Per - elitetræner

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg har lavet en gratis ebog (godt nok på engelsk) der beskriver præcist hvordan du sætter et betalt medlemssite op. Her kan du blandt andet lave video instruktioner (det bruger jeg selv), forum, forskellige medlemsniveauer osv.

Du kan finde bogen her:

http://my4hours.com/how-to-create-a-paid-membership-site

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rasmus,

Fantastisk. tak for det hurtige svar :-)

Jeg har arbejdet med både wordpress og joomla så skal bare finde ud af at sætte betalingsdelen op.

Håber at finde svaret på din side.

Alt det bedste,

Per

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Der findes et utal af kombinationsmuligheder. Jeg har selv prøvet en del af dem og endt med at anbefale en kombo af:

Wordpress, Wishlist member (medlems plugin til WP) og teamet OptimizePress (kan lave salgssider, men du får også et fedt medlemssite design).

Det er den kombo der er beskrevet i bogen, samt hvordan det hele bliver sat op og spiller sammen.

Der følger også et par wordpress plugins med som en af mine udviklere har lavet til mine sites (et plugin til at beskytte downloads på Amazon S3 hvis du hoster dine videoer her - kan anbefales, og et plugin til at "dryppe indhold" hvis du ikke vil give adgang til alt indhold med det samme).

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Nu har jeg sat min wordpress side op, nu mangler jeg bare at købe wishlist, men så tænkte jeg da jeg kom til optimize press at det er meget aggresiv form for markedsføring som for det meste henvender sig til det amerikanske marked (deres squeeze pages osv.) og det er danskere ikke så glade for derfor tænkte jeg på om du kender noget andet?

Det jeg kunne tænke mig er at man kommer til min side og så skal der står noget ala sign in, altså tilmeld dig og så kan man så købe sig til et abonnement hvor man så derefter kan logge sig ind og få adgang til video indhold alt efter det abonnement man har købt. 

- Per

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Nu har jeg endnu ikke brugt det til et dansk site, men....

1) Du får stadig et rigtig fedt design på din medlemsdel. Desværre kan du ikke have flere temaer aktiveret samtidig, og vil du kun bruge medlemsdelen af OptimizePress kan du evt. lave en installation af wordpress i en undermappe til dit domæne (fx. /medlemmer). Du ville godt nok have to seperate installationer, men du ville så kunne bruge et andet tema på dit "salgs site".

2) Det er muligvis meget "salgs agtigt", men mange af de principper der ligger bag en god salgsside er psykologiske og virker rent faktisk. Det kan godt være at det virker "pushy" men det går nu en gang ud på at lukke nogle kunder :9

3) Du kan se et eksempel på et site der bruger komboen Wishlist member og OptimizePress her: http://nlpkursus.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Jeg kan ikke installere optimizepress eller noget som helst andet, hverken via ftp eller gennem wordpress, den siger bare: Den uploadede fil kunne ikke flyttes til /home/www/bowlingtips.dk/wp-content/uploads.

Nogle ideer om hvad der er galt?

Hilsen

Per

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt løsningen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

godt at se du kom videre. Det lod også til at du prøvede at uploade til den forkerte ftp folder :)

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mit domænes upload size der kun var sat til 2mb, det var jeg så ind og ændre i mit webhotel - kontrolpanel under domænet her kunne jeg så ændre i php indstillinger på hvor meget upload size skulle være da optimize press fylder omkring 5mb mener jeg.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)