Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ny projector

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Projectoren i køreskolen døde nu i aften, og jeg skal i en farlig hast have skaffet mig en ny.

Det er ret voldsomme prisforskelle der er på projectorer, og jeg kan ikke gennemskue det.

Jeg håber der er kloge hoveder herinde, som kan fortælle mig om jeg tør købe en af de billigste på markedet, eller om jeg skal have den store tegnebog frem.

Projectoren skal vise powerpoin-tserier i et teorilokale, og vi bruger vores hvide tavle som "lærred".

M.v.h. Lone

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hvis du ikke har nogle specielle krav til en projektor, kan du sagtens bare købe en billig og så smide den over skulderen når den ikke kan mere:-)

Du skal bare være opmærksom på de kan larme mere og kan være svært at se billedet i lyse rum, men går næsten ud fra i kan slukke lyset i jeres undervisningslokale. Opløsning er stort set ligemeget når i kun visre PowerPoint.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar.

Det er min plan at bestille projectoren på nettet, og hvis der her i flokken er en, der sælger den slags, vil jeg ligeså gerne støtte den forretning, som en tilfældig jeg googler mig frem til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon en LED-projector er mere støjsvag end de gammeldags projectorer?

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligvis, men du kan se det under specs til projektoren, der skulle stå hvor mange Dbs den larmer med.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen. Jeg har købt mig en projector, og jeg tror jeg bliver glad for den.

http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led600-p-1481.html

Forøvrigt fin ekspedition. Bestilte den onsdag formiddag - og torsdag eftermiddag havde jeg den i hænderne.

mvh Lone

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt min nye projector en uges-tid, og vil for en ordens skyld fortælle at den er god, men så er den altså heller ikke bedre.

Kunne jeg "spole tilbage", havde jeg valgt en der var en anelse mere lyskraftig.

M.v.h. Lone

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den gik så ikke.

Min spritnye projector er skiftet ud efter en uge. Den er simpelthen for lyssvag til at kunne bruges i et teorilokale.

cinema-shop.dk hvor jeg købte projectoren skal i den forbindelse have ros for deres behandling af mig.

De tager projectoren tilbage og jeg får mine penge tilbagebetalt. Samtidigt fik jeg råd om hvilken projector jeg hellere skulle købe - og for det ikke skal være nok, så blev jeg sendt i elgiganten efter den SELV OM DE SELV HAVDE DEN. Elgiganten er ca. 1600kr. billigere med samme vare, og det var cinema-shop.dk ærlige og fortælle mig.

m.v.h. Lone

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)