Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlægget om Mediaplace.dk er slettet

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:
Tror nu mere, det skyldes, at de ikke vil linke til din side: En af dine menuer - den, der hedder Shout out - lægger op til at man her kan være dybt kritisk overfor andre og - i værste fald svine dem til. Det har tidligere kostet Amino nogle dyre retssager, selvom det var deres brugere, der havde brudt loven.

Amino.dk kan naturligvis ikke gøres ansvarlig for hvad der bliver skrevet på min side, hvor brugerne netop har den mulighed for at komme ud og evt. advare andre brugere om et bestemt firma eller en bruger som vi så skal være obs.

En brugers udtalelse ser han jo selv ansvarlig for og vi gemmer bla. ip adresser m.v. hvis det skulle komme til en evt. politianmeldelse.

ps. Jeg anser ikke Amino.dk som en direkte konkurrent, men mere som et sted hvor der er mange af deres brugere som kunne få glæde af vores begge sites :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er det indæg jeg skrev.

Ønsker du feedback på din hjemmeside?
Har du problemer med din Joomla side ?
Træt at betalingssider?


Mediaplace.dk er Danmarks nye debat  & community site for alle som har en interesse for internettet og det at lave hjemmesider samt søgemaskineoptimering og webdesigns.

Mediaplace.dk er for alle og alt er gratis på siden, ikke noget med plus profiler som koster penge eller andre forskellige sektioner på siden som kræver speciel adgang til eks. artikler mv. Det eneste der kræves for at deltage i debatten er, at du tilmelder dig og dermed får endnu flere fordele med vores Bruger Til Bruger system. Det er dog muligt at læse med uden at være tilmeldt på siden.

Mediaplace.dk er primært en debat side hvor brugerne hjælper hinanden og vi vil prøve at skabe så gode rammer for jer brugere som muligt, det vil vi bl.a. gøre ved at holde siden simpel, gratis og få nogle gode annoncører på siden som kan tilbyde jer gode tilbud og hjælp indenfor start af website, hosting og SEO m.v.

I vil opleve en side som er simpel i sin opbygning og ikke fyldt med en masse information og ligegyldigt ”fyld” men hvor i stadigvæk vil kunne hente den hjælp i lige står og mangler.

Hos Mediaplace.dk er tonen positiv og debatten foregår med et smil, men nogle gange går bølgerne højt og der vil i opleve at vi ikke er så hurtige med at rette / slette indlæg som andre debatsider.

Alting kan jo ikke kun være positivt og der skal også være plads til det negative, derfor har vi en bestemt sektion til det mindre positive som hedder SHOUT OUT, hvor man kan diskutere og komme ud med eks. En dårlig anmeldelse af et firma eller privatperson som ikke har udført et godt stykke arbejde får en?

Da vores hjemmeside system er ret nyt, vil der være en del som skal rettes til og der er jeres mening vigtig, så hjælp os i starten med at gøre Mediaplace.dk til et godt sted at være J ( Du kan skrive i support forummet med ris / ros )

Vi har ikke fået tilrettet alle plug-ins, derfor vil du måske opleve at noget tekst er skrevet på engelsk, men vi arbejder på at få rettet al tekst til dansk.

Som siden vokser sig større og flere brugere kommer til, vil der blive brug for nogle flinke personer som skal holde styr på forummet, hvis du kunne tænke dig at hjælpe til? så kontakt os på info@mediaplace.dk

Så hold dig ikke tilbage med at få dig oprettet og skrive de første indlæg, nogle skal jo være de første ikke?

Læs venligst det med fed skrift.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:
Læs venligst det med fed skrift.

Jeg er helt med på hvad du skrev i det første indlæg, men det ændre ikke på at du har skrevet et indlæg senere hvor du ikke længere mener at du ønsker hjælp, men blot at markedsføre din side

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Rasmussen:

Mads A.:

Jeg tror at jeg har fundet ud af det, mit indlæg er bleven rykket over til Jeg har et godt tilbud til dig, men hvorfor det er sket ved jeg ikke.

jeg ville jo have lidt feedback på mit site, men sådan går det vel bare nogle gange ?

Nu modsiger du jo dig selv, i det indlæg der er blevet slettet skrev du: 
Mit indlæg på Amino.dk var ikke postet for at få hjælp, men mere at gøre brugerne af siden opmærksom på min nye side, da mit skøn er at ca. 50 % af alle indlæg på Amino.dk omhandler det min side også omhandler. 

I mine øjne er feedback en form for hjælp, og en god mulighed for at få nogen friske øjne til at se på siden...

Hej alle,

Det var mig der flyttede indlægget, med nøjagtig samme begrundelse som Morten skriver.

Der var en del støj fordi trådstarter ikke ønskede en vurdering af sit sit, men blot ville pege på en god mulighed for Aminos brugere til at blive medlem af et forum.

Derfor flyttede jeg indlægget fra "Giv mig feedback på mit website" til "Jeg har et godt tilbud til dig".
Det begrundede jeg også i tråden, men det kan I så, af gode grunde, ikke se nu. 

Håber det afklarer
/Brian

PS. Til Amino-crew, måske skulle superbrugere ikke kunne flytte indlæg over i kategorier hvor de efterfølgende bliver slettet. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da ikke se hvad der er galt i at man reklamere for sin side på Amino.dk ? det gør 80 % af alle brugerne jo på den ene eller anden måde. Eller er jeg forkert på den?

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martins indlæg kan umuligt være bemyndiget på mig? jeg er sgu da ikke en svindler som vil sælge noget og mit indlæg kan da heller ikke opfattes sådan? eller er jeg total forkert på den ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg overvejede selv, at flytte indlægget til "Jeg har et godt tilbud til dig", så jeg kan sagtens forstå at du gjorde det. Der var som jeg læste tråden ikke det store interesse i feedback, men kun i at få nye brugere.

Da indlægget retteligt hørte til i "Jeg har et godt tilbud til dig", og man skal være Amino Plus bruger for at kunne poste i den, så er det vel en naturlig konsekvens, at indlægget bliver slettet.

Men hvis Amino, var smarte så kunne de automatisk udsende en mail til brugeren, der havde fået sit indlægget flyttet, om at det kunne reddes ved at opgradere til Plus.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Da indlægget retteligt hørte til i "Jeg har et godt tilbud til dig", og man skal være Amino Plus bruger for at kunne poste i den, så er det vel en naturlig konsekvens, at indlægget bliver slettet.

Hej Lundsby,

Jeg er helt enig med dig og står helt ved min flytning, mit PS var mest fordi jeg "frygtede" at en automatisk sletning kunne misbruges eller misforståelser kunne have store konsekvenser.

Jeg har, i PM, fået info om at sletningerne ikke sker automatisk og at tråden altid kan hentes frem igen, hvis der er sket fejl eller misforståelser.

Ses vi på Iværk og Vækst og Aminotastic?
/Rian 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Martins indlæg kan umuligt være bemyndiget på mig? jeg er sgu da ikke en svindler som vil sælge noget og mit indlæg kan da heller ikke opfattes sådan? eller er jeg total forkert på den ?

Mads.

Det er ikke Amino der har slettet dit indlæg.

Det er en Superbruger, og hvis du læser efter, kan du se hvem der har slettet det. Personen har osse forklaret hvorfor.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)