Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina ekspert tilbyder partnerskab i Kina

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg er interesseret i at finde samarbejdspartnere som har brug for en

lokal partner i Kina. Jeg har boet i Kina i 7 år, er 34 år gammel og lokal

gift, har en MBA fra Kina, taler og skriver flydende Kinesisk og har desuden

bestridt adskillige lederstillinger for internationale virksomheder i Kina hvor

jeg har lagt og eksekveret Kina strategier, bygget organisationer op fra bunden,

været ansvarlig for firmaopstart og start af produktion i Kina etc.

 

Jeg har netop sagt min stilling som Adm. Direktør for en dansk virksomhed

i Kina op, netop med henblik på at starte mit eget firma i Kina.

 

Udover min erhvervserfaring har jeg også erfaring med eksport til Kina

samt sourcing i Kina - dette gennem min Kinesiske Kones firma.

 

Mit netværk i Kina er meget stærkt både mht. min kontakt til andre expats

bosiddende i Kina men også til lokale kinesere, jeg kender mange mennesker

indenfor et væld af brancher. Jeg er p.t. bosat i Shenzhen, men flytter snart

tilbage til Shanghai hvor jeg tidligere har boet i 3 år, derudover har jeg

tidligere boet og arbejdet i både Beijing og Hong Kong.

 

Jeg er interesseret i at komme i kontakt med andre iværksættere som har brug

for en samarbejdspartrner i Kina eller har spørgsmål eller søger råd omkring

aktuelle problemstillinger i Kina osv. 

 

Eventuelle projekter kunne være eksport til Kina eller opstart af virksomhed eller

produktion i Kina. Jeg er ikke særligt interesseret i sourcing fra Kina idet der er

tusindvis af udlændinge som allerede beskæftiger sig med det, men jeg kan

selvfølgelig også assistere på dette område hvis det skulle være nødvendigt. 

 

Til interesserede seriøse partnere kan jeg fremsende både CV og referencer hvis

det skulle være nødvendigt.

 

Hilsen

 

Henrik

 

 

 

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

 

Jeg har sendt dig en PM. Jeg håber du får tid til at kigge på den

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

 

Jeg søger en mad der kan skaffe mig nogle kontakter i Kina, til at få del i det kæmpe markeds jeg arbejder på.

 

Jeg arbejder med Herbalife´s produkter og vil gren tage markedsandel da vi lige har åbnet for salget i dette land.

Så jeg har brug for nogle seriøse emner der vil bygge roalty baseret forretning op.

Kan du hjælpe med det.

 

venlig hilsen

Gitte Grønning

 

www.kli-her.dk her kan du se min danske side på nettet.

 

Lad mig høre fra dig.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har en cykellygte der burde laves i kina det er den besdste cykellygte på jorden uden batteri ring  til  emil emilbier@gmail.com eller 28390891
Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne godt være intereseret i en eller anden form for samarbejde omkring vor import fra Kina.

Prøv at se vort program på: www.batco.dk   

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik.

 

Jeg har en registret virksomhed i Shenzhen, Kina.

 

Jeg har en lokal kineser til at styre virksomheden i Shenzhen.

 

Jeg har læst dit indlæg og ville gerne høre mere uddybende om det er noget rådgivning du kan tilbyde eller du søger en virksomhed du er ansat i og er med til at bygge op fra bunden?

 

Vi skal til at designe og udvikle nogle meget spændende produkter, som så skal sælges i EU, Mellemøsten og US.

 

Jeg skal til og finde ud af om jeg eller en anden skal styre den produktion. Så produkterne lever op til de krav forbrugere har i EU & US.

 

Vi har desuden også mange andre spændende produkter som vi allerede forhandler i EU og der mangler jeg en der kan kvalitets kontrolere produkterne inden fabrikkerne afsender dem.

Jeg har rejst frem og tilbage mellem shenzhen og københavn utallige gange. Det ville lette min arbejdsbyrde, hvis jeg havde en dansk talende person, jeg kunne kommunikere med løbende, så jeg ikke hele tiden skulle rejse frem og tilbage.

 

Jeg vil helst ikke komme ind på hvilke produkter der er tale om på nuværende tidspunkt, da vi stadig er i kontrakt forhandlinger med 2 af vores 6 storkunder.

 

Skulle det lyde som noget du vil høre mere om, så kan du kontakte mig som følgende:

Skype: mortenduckert

Mail: morten@wiew-tech.com
 

Jeg håber at høre fra dig.


Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Vi er baseret her i Kina og har ansatte der har arbejdet i tele marketings branchen her i Kina og i TV marketings branchen. Vi sælger selv produkter vores egne Tøj kollektioner her Kina og har et meget godt netværk til diverse detail organisationer.

MVH

Jens Christensen

www.kinakontakten.com

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik
 
Jeg leder efter en systue/fabrik som kan hjælpe mig med min ide.
 
Først lige et spørgsmål.
 
Tager du penge for at sætte mig i forbindelse med en systue/produktionsvirksomhed? Eller gør du det for at hjælpe/ i almino´s ånd?
 
Den systue jeg leder efter skal kunne levere i både stor og små mængder.
 
De skal kunne lave et simpelt tryk på produktet i sort eller hvid farve.
 
De skal være i stand til at producere stoffet Pilot Nylon (det samme med laver løbetøj af).
 
De skal have mulighed for at inddrage PVC belagt stålwire på 1,8 mm i deres produkter..
 
Jeg ved godt det er nogel meget specifikke spørgsmål, men som sagt er jeg på fremmed grund og ved ikke en pind..
 
Jeg håber meget du kan /vil hjælpe mig en smule frem i denne forvirrende verden.

Hilsen Mathias

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Dit indslag er godt nok fra 2007, så jeg ved ikke om du stadig har interesse i det du skriver. ?
Men vi er et firma som på 6. år importere mindre electroniske produkter fra Kina. Tjek vores website www.scandinavianunit.com

Vores virksomhed vokser og nu er kommet dertil hvor vi har brug for et kontor eller en mand i Kina til at starte et salgskontor op der. Herudover har vi brug for produkt controller og en som finde produkter og tjekke fabrikker. Det meste foregår i Shenzhen.

Skulle du stadig være interesset , så kontakt mig på min email: bb@scandinavianunit.com
Eller ring på : +45 45 87 85 87

Med venlig hilsen

Bettina Berg

Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ni hao, Henrik.

 

Jeg er nyuddannet og ny i Kina, og dermed helt 'grøn'. Jeg går med iværksætter-drømme i maven, og er meget på udkig efter små råd eller fif der kan hjælpe mig et stykke ad vejen. Istedet for at eksportere fra Kina til Vesten, som så mange andre går jeg med idéer om at gå den anden vej, og importere vestlige forbrugsgoder til det kinesiske marked

Jeg er pt. bosat i Beijing, og er primært rejst hertil for at arbejde og samtidig foretage en grundig field-research af markedet. Efter en måned er mit umiddelbare indtryk af de kinesere, som ville være en del af en potentiel målgruppe, at det i Kina handler om logo og pris, fremfor kvalitet og design. Selvfølgelig er dette lidt grovkornet, men det er mit første, umiddelbare indtryk.

Jeg er meget på udkig efter et par gode råd omkring opstart i Kina, især omkring eksportbarrier, kunderelationer osv. . Jeg håber meget på, at du måske har et par tips og tricks i ærmet?

 

Desuden lyder dit projekt med opstart af selvstændig virksomhed i Kina meget spændende. Hvilken branche vil du gerne beskæftige dig med og hvad er dit koncept?

 

 

Med venlig hilsen

Dennis Daniel Nielsen

 

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)