Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logistik - Søger Lagerhotel med PLUK og PAK.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! Geeked

Jeg har i dag 2 webshopper (siden 2009), en med salg af DVD FILM og SPIL og en med DESIGN TING. (Danmark, Sverige & Norge)

Da jeg kører det fra hjemmet og gerne vil slippe for det, har jeg nu akut brug for lagerplads og GERNE et sted hvor der er PLUK og PAK service, så jeg ikke skal ansætte nogen til det grove Big Smile

Vi har PT små 50 ordre/pakker om dagen pr. shop og det vokser fra uge til uge!!!

Lageret skal ligge i København (Stor København)

Fortæl gerne lidt om jer selv eller smid et link til jeres hjemmeside.

Men venlig hilsen

Benjamin

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Du bør kontakte www.clglogistics.dk - der laver logistik og PLUK og PAK for 6 kendte websites. Her får du professionel service og meget konkurencedygtige priser på både handling og fragt. Det kræver at du har et rimeligt antal ordre (10 pr. dag eller mere)  da du betaler et fast gebyr pr. ordre. Det er simpelt og enkelt og du ved eksakt hvad dine omkostninger er. Men med dit ordreantal har du ingen problemer. Held og lykke!

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

BenjaJensen:

Jeg har i dag 2 webshopper (siden 2009), en med salg af DVD FILM og SPIL og en med DESIGN TING. (Danmark, Sverige & Norge)

Da jeg kører det fra hjemmet og gerne vil slippe for det, har jeg nu akut brug for lagerplads og GERNE et sted hvor der er PLUK og PAK service, så jeg ikke skal ansætte nogen til det grove Big Smile

Vi har PT små 50 ordre/pakker om dagen pr. shop og det vokser fra uge til uge!!!

Lageret skal ligge i København (Stor København)

Hej Benjamin,

Det lyder helt sikkert som en opgave vi nemt kan løfte for dig, her hos Becher-Madsen Service!

Vi er beliggende i ølstykke (30 minutter fra centrum af KBH) og kan tilbyde vores kunder, stor ekspertiese indenfor:

  • Lagerhotel
  • Logistik
  • Sampakning, ompakning, krympepakning, posepakning m.m.
  • Display pakning (1/4, 1/2, 1/1 palle displays, samt gulv displayes)
  • Pluk & pak

Vi har mange rigtig mange kunder indenfor pluk & pakning, som jeg kan se at i står og mangler i dag.

Vi har mange udgående plukordre i dag, og sender både til både B2B samt B2C kunder i Danmark, Sverige, Norge samt hele Europa.

For os er ingen kunder for små, og alle for den samme gode service. Men den store fordel for alle vores kunder, er vores stordrift aftaler! Disse stordrift aftaler vi indgår med vores levenrandører, lader vi selvfølgelig vores kunder komme til gode. Så jeg ved at vi er stærke på fragt, emballge priser osv.

Udover dette kan jeg oplyse at vi:

  • Er godkendte til opbevaring af fødevarer.
  • Har 52 video kameraer installeret.
  • Indstalleret røgkanoner.
  • Har gitter på alle vinduer og døre.
  • Har rene og tører lager faciliteter
  • Alt i maskinelt til håndtering på et storlager.

Men der er jo ikke to kunder der er ens, og derfor skal du være mere end velkommen til at kontakte mig for en nærmere dialog omkring jeres behov...

Og du skal også være meget velkommen til at ligge vejen forbi, så giver jeg en kop kaffe, og et uforpligtende løsningsforslag.

Læs mere om os på: www.sampak.dk eller www.becher-madsen.dk

Rigtig god dag :-)

Med venlig hilsen

Ulrik K...

Becher-Madsen Service
Svalehøjvej 9
3650 Ølstykke

Mobil: +45 4074 7813
E-mail: ulrik@becher-madsen.dk

  

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Dette er en opgave, som CS Logistics meget gerne vil håndtere.

Vi håndterer dags dato opgaver for flere webshops og har attraktive aftaler med de førende distributører.

Send en e-mail eller kontakt mg direkte, så vil jeg meget gerne give et tilbud.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

 

Tjek evt. lagerkompagniet.dk. Vi har 1000m2 lager, beliggende i Herfølge (kan evt. hente varer hos din distributør). Vi håndterer ca. 11.000 pakker om året, og kan håndtere din retur samt pluk & pak.

Vi er meget fleksible og betragtes af vores nuværende kunder som "eksterne kollegaer".

Vi kan sende med Post danmark og GLS som vi har aftaler med.

forsendelsespriser 50kr op til 30 kg., og en pluk pris på 10kr./pluk.

 

Ring eller send en mail ;-)

mbk@lagerkompagniet.dk

61101021

Mvh

Mikkel

Fra DK-2670 Greve
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin,

Jeg repræsenterer et nyt E-Commerce Logistics firma, som i nærmeste fremtid opstarter et nyt og anderledes koncept, målrettet små-/mellemstore webshops.
Grundbeløb for lageropbevaring og %-betaling af din omsætning. Hvis du skal betale pr. pluk bliver det alt for dyrt og gammeldags.
Skriv til mig hvis du vil vide mere! Tror der kan laves en attraktiv aftale, så du er med i opstarten af det logistics firma (ligger i Storkøbenhavn).
Vh. Mikael
Henv. "msimonsen44@gmail.com"
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Miksim:
Grundbeløb for lageropbevaring og %-betaling af din omsætning. Hvis du skal betale pr. pluk bliver det alt for dyrt og gammeldags.

Hej Mikael,

Ja, Jeg håber i for stor succes med jeres fremtidige opstart "E-Commerce Logistics firma´et".

Det lyder som en spændende måde at afregne kunderne pluk prisen på, hvor meget af kundens omsætningen forventer i skal gå til plukning? siden du siger at den "gamle dags" måde at afregne på bliver for dyr?

Eller er det bare en meget høj grundpris i skal tage?

Ulrik...

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle forslagene. Vi har nu gennemgået de forskellige muligheder og valgt at starte hos CLGlogistics.dk som vi synes har den bedste og mest professionelle løsning til den bedste pris. Så fra 1/10 er vi igang! :D

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
HejBenha,

Skal havw nogle spil til knægten. Hvad er adressen på din dvd spil webshop ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

BenjaJensen:
Tak for alle forslagene. Vi har nu gennemgået de forskellige muligheder og valgt at starte hos CLGlogistics.dk som vi synes har den bedste og mest professionelle løsning til den bedste pris. Så fra 1/10 er vi igang! :D

Hej Benjamin,

Dejligt at høre at i har fundet en rigtige løsning, og kan komme hurtigt i gang...

Men står lidt uforstående over at du skriver:

"...vi synes har den bedste og mest professionelle løsning til den bedste pris"

Det mest berettet var nok at du havde skrevet:

"...vi synes har den bedste og mest professionelle løsning til den bedste pris - af dem vi har været i kontakt med"

Denne besvarelse skal absolut ikke misforståes som et surt opstød, men blot så andre for forståelsen af at du IKKE har været i kontakt med alle der har tilbudt deres ydelser i denne tråd..

Rigtig god vind med foretningerne fremover :-)

Ulrik... www.sampak.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)