Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektstyring

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed hvor vi er 5 personer.

Vi har brug for et styresystem som kan hjælpe til at prioritere opgaver, se hvilke opgaver de forskellige personer har taget og som kan lave en fælles kalender hvor de forskellige opgaver vises.

Nogen der kender et godt system til dette??

Mange hilsner Nana

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har for et par år siden brugt næsten et halv år på at researche og teste et hav af systemer som kunne passe til min type virksomhed. Først lavede jeg et excel ark med de funktionaliteter som var vigtig for vores virksomhed og den daglige arbejdsgang. Jeg endte til sidst op med 3-4 systemer som kunne rigtig mange af de ting som vi havde brug for. Men det absolut bedst er nok http://www.proworkflow.com.

Håber det kan spare dig for mange timers test og research :)

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, det vil jeg kigge nærmere på!

Har det nogen mangler du er stødt på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, faktisk har de lige lavet en kæmpe opdatering, hvor mange af vores ønsker blev opfyldt.

Der er måske noget omkring rettigheder i systemet, man kan give kunder, medarbejdere, freelancere m.m. forskellige logins og rettigheder, men der findes faktisk kun et master login, som kan se på tværs at alt i systemet. Det er ok, når der kun er 1 chef, men hos os er vi 2.

Det er dog løst ved at vi begge har et individuelt login og et fælles master login. Håber det giver mening :)

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, er allerede ved at lave en profil ;)

Tak for det gode råd!!

Mange hilsner Nana

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må endelig skrive hvis du har spørgsmål, jeg er super ekspert efterhånden :)

Hvis du har brug for noget mere simpelt, så har jeg et hav af andre systemer som måske passer bedre. Nu kender jeg ikke lige dine krav og arbejdsgange, men der findes jo mange systemer derude, det er bare med at finde der rette :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nana,

Nu ved jeg ikke om disse ville passe til, men umiddelbart har jeg mest erfaring med disse to:

Podio - Et dansk firma (Ved dog ikke om deres produkt også er tilgængelig på dansk)

Basecamp - Min absolutte favorit mht. project management, i øvrigt også en dansker der er en af grundlæggerne.

Håber det kunne hjælpe, ved der findes et hav af forskellige systemet til projektstyring.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget lidt på proworkflow og kan se, at den ikke har en dependency på tidligere opgaver.

Sitet er også meget rettet mod, at du kører projekter for kunder – og ikke interne projekter.

Jeg har kigget lidt på Clarizen, er det noget du har afprøvet??

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører Coolskins.dk gennem Podio og det er en ny måde at køre projektsamarbejde på.

Jeg har prøvet Basecamp for nogle år siden. Det var også rigtig godt, men meget rettet mod kunde-samarbejde, hvor Podio er meget mere frit. 

Så er Podio jo dansk - og gratis, hvis man kun er en lille organisation.

Podio er dog stadig underudvikling - der er nogle ting, der hastigt bliver forbedret bemærker jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger ikke lige selv dependency, men jeg kan heller ikke lige finde noget på det, så det tror jeg ikke det kan.

Ja, det har jeg, jeg har faktisk et excel ark med de systemer som jeg testede og mine rating af diverse funktionaliteter. Jeg har kopieret alle de andre systemer ind nedenfor

Clarizen var faktisk mit andet valg som du også kan se på listen.

Faktisk brugte vi nogle af 37signals systemer helt i starten, da vi 4-5 ansatte og var basecamp og highrise rigtig gode og meget nemme, kan bestemt anbefales.

Nogle af nedenstående kan sagten være helt perfekte for dig selom du står nederst på liste, da jeg jo har baseret på et system hvor vi kan vækste med mange medarbejder og kunder og hvor der er lidt at håndtere store og små projeketer og klippekortaftaler m.m.

Så prøv lige at kigge på 37signals systemer og så nedenstående liste.

Held og lykke :)

Proworkflow
Clarizen
Attask
5pmweb.com
Zoho
TeamEffect
EasyProject
TimeLog
onstageportal
CopperProject
ProjectPlace
DotProject
Projectoffice
DynamicOrder
TictacMobile
GoPlan
ProjectUrf
TWproject
TeamPlanner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)