Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af title i forhold til SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har et spørgsmål til min hjemmeside.

På global.html som udgør rammerne på siden sættes title sådan her

<title><{if $title}><{$title}> - <{/if}>Proudjet.dk</title>

På alle undersider sætter jeg title sådan her alt efter hvilken side det er. Dette er fra siden prisliste.html

<{assign var="title" value="Tjek prislisten"|t}>

Så på prisliste siden ser title sådan her ud.

Tjek prislisten – Proudjet.dk

Dvs. Proudjet.dk kommer til at stå på alle sider sammen med den title jeg sætter på de forskellige sider. Er dette dårligt i forhold til SEO, har læst et eller andet sted at google ikke er så vild med det, og derfor kan det ødelægge ens placering på Google. Så mit spørgsmål er om det skader min hjememside (I forhold til SEO og Google), eller om det er fint som det er?

På forhånd tak

Mvh Pia

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Piarchristensen:

Hej,

Har et spørgsmål til min hjemmeside.

På global.html som udgør rammerne på siden sættes title sådan her

<title><{if $title}><{$title}> - <{/if}>Proudjet.dk</title>

På alle undersider sætter jeg title sådan her alt efter hvilken side det er. Dette er fra siden prisliste.html

<{assign var="title" value="Tjek prislisten"|t}>

Så på prisliste siden ser title sådan her ud.

Tjek prislisten – Proudjet.dk

Dvs. Proudjet.dk kommer til at stå på alle sider sammen med den title jeg sætter på de forskellige sider. Er dette dårligt i forhold til SEO, har læst et eller andet sted at google ikke er så vild med det, og derfor kan det ødelægge ens placering på Google. Så mit spørgsmål er om det skader min hjememside (I forhold til SEO og Google), eller om det er fint som det er?

På forhånd tak

Mvh Pia

Det handler nu ikke så meget om Google ikke er glad for det, det handler mere om at du ikke udnytter din title optimalt, og derfor får du lavere placering. Bruger du alle tegn (67) og er de relevante for den enkelte side, så vil siden få en langt bedre placering.

Jeg plejer at sige, man skal KUN bruge domæne eller firmanavn i sin title hvis det er relevant, og det er det sjældent på ret mange sider på et website.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så det skader ikke?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo man kan godt sige at det skader jo i forhold til dine placeringer, fordi en title skal være relevant for den side den er på. og jeg tvivler på at firmanavn eller domænenavn er relevant på alle sider. Google straffer dig ikke hvis det er det du mener, men du vil få en lavere placering ved at gøre det end hvis du udnyttede din title med relevante keywords. Det siger jo lidt sig selv.

Prøv at forestille dig en avis der i hver overskrift skrev ekstrabladet, hvordan ville du selv have det med det? Du ville nok tænke, hvorfor står det der, når artiklen handler om fru hansen som blev overfaldet. Men du ville derimod ikke tænke "hvorfor står det der" hvis artiklen handlede om ekstrabladet.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)