Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give et godt råd til vores site?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Amino'er,

Vi har nu i lang tid forsøgt at optimere på vores hjemmeside www.madforlivet.com - specifikt lavet masser af nyt unikt indhold, bedre sidetitler og bedre interne links. Forbedringerne har hjulpet lidt, men stigningen i trafik har været meget begrænset. Jeg har søgt hjælp her på forummet et par gange tidligere med specifikke SEO spørgsmål, men vi kunne virkelig godt bruge et par gode råd til andre ting, der kan forbedres på hjemmesiden, så vi (forhåbentlig) kan få lidt flere besøgende.

Er der nogen, der har gode forslag til forbedringer/optimeringer?

På forhånd tak for hjælpen!

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

vigtigste at bevare motivation det laves nu vil for det meste første virke om ½ år 

jo mere google ser der kommer nyt indhold på siden

jo længere tid du beholder dine links jo bedre og jo ældre de jo højere trustværdi , derved tålmodighed og atter og atter forsættet for korrekt der er nok ikke sket meget endnu sikkert .

vis ikke har den løbende motivation at forsætte altid kan man købe sig fra det der opdatere på siden med ny unikke tekster og videre formidler din hjemmesiden , det er et kæmpe arbejde og er ikke bare overstået på et par måneder

videoer og billeder og mere tekst god ide mere det på siden.

bevare passion og forsættet altid og giv aldrig op man er jo en ægte iværksættere der kun kender en vej og det er frem ad

 lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesiden http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og herhttp://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Her kommer den guide jeg omtaler i videoen:

God video, det er flot gjort at bruge så meget tid på et svar.Big Smile

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Jeg tillod at lave mig en lille video:

Wow! Det var da en helt suveræn hjælp at få. Vi er straks gået i gang med forbedringerne på hjemmesiden og regner med at bruge alle anbefalingerne i din video. TUSIND tak for hjælpen!!!

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Holdgaard:
Jeg tillod at lave mig en lille video:

Endnu en gang tusind tak for hjælpen Lars. Vi har nu været igennem stort set alle anbefalingerne i din video og det har allerede givet super resultater! Status indtil videre:

  • Vi har lavet en ny Facebook "Synes godt om" box øverst på siden, så det er mere tydeligt for nye besøgende, hvor mange mennesker, der allerede følger hjemmesiden. Det har ikke givet en kæmpe stigning i "Synes godt om" tilkendegivelser, men der er da kommet 20 nye den sidste uge (og så ser det meget bedre ud end det gamle link!).
  • Efter vi hørte din kommentar om, at "sund mad" så ud til at være en vanskelig søgning at komme på side 1 på, skiftede vi fokus til "sund kost" og sat det først i vores sidetitel. Den søgning virker lidt mindre konkurrencepræget, og vi ligger allerede nu nummer 26 på den, hvilket var bedre end vores tidligere placering på "sund mad"!
  • Vi har fjernet den lange liste med links til gamle nyhedsbreve (Du havde ret i at det lignede spam) og istedet indsat links til mest populære artikler og mest populære opskrifter. Det har allerede haft en virkelig go effekt! Fx steg vores opskrift på hummus på tre dage fra placering 37 til 17 på Google! Stadig ikke på side 1, men et stort skridt i den rigtige retning! Big Smile
  • Vi er også begyndt at tænke meget mere over titlerne på vores blogindlæg (don't worry - vi følger din anbefaling og skriver stadig til mennesker først og fremmest! Smile) Det skulle vi vist have gjort for lang tid siden, for det har allerede haft en helt tydeligt effekt. Fx lavede vi, umiddelbart efter vi så din video, tre nye blogindlæg med fokus på en "god" titel. Og de ligger alle tre allerede rigtig godt på Google som nummer 10 på ordet "hvedegræs", nummer 13 på ordet "hørfrø" og nummer 14 "quinoa". På kun en uge! Det tyder godt! Smile
  • Vi arbejder nu på at skrive unikke meta-beskrivelser til alle vores sider. Det er et kæmpe arbejde, men alle andre ting, du anbefalede, virkede fantastisk, så vi satser på, at også det er arbejdet værd! Wink

Nå det endte med at blive en lidt lang smøre, men eftersom du tog dig tid til at optage en hel video til os, tænkte vi, at vi lige ville understrege, hvor meget det har hjulpet vores side! Vi sætter virkelig pris på det!

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)