Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man forhåndsfodre en blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg læste i en ekspertblog et godt råd om at planlægge de første 50 blogindlæg inden man går i gang. Det lyder i mine ører fornuftigt, så jeg er gået glad i gang.

Jeg er aldeles ny i blogverdenen (bruger WordPress), så spørgsmålet er muligvis trivielt - men alligevel:

Hvis jeg nu forfatter 50+ blogindlæg opdelt i et antal overordnede emner, vil jeg så kunne gøre et eller andet, så jeg fx sætter de 30 indlæg på fra starten (for at der skal være noget at kigge på), og derefter får de resterende 20 frigivet fx med 2 dages mellemrum? Eller bliver jeg nødt til at lægge indlæggene på eet ad gangen på det tidspunkt, de faktisk skal releases?

/Marianne

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I Wordpress bestemmer du selv udgivelsesdag og -tidspunkt - så svare et ja - det kan du godt ;-)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryk på rediger ude til højre under "Udgiv med det samme".

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marianne

Du kan godt ligge alle de indlæg på på forhånd. Du skal blot ligge dem i kladde form. Når du så vil poste dem, vælger du at de skal gå fra kladde til udgivet.

Du finder 'kladde' funktionen i højre side i Indlæg.
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:
Tryk på rediger ude til højre under "Udgiv med det samme"

Det lyder herligt ligetil. Tak for svarene!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne.

Wordpress er så smart lavet, af du selv kan time hvornår hvert indlæg skal udgives.

Jeg plejer fx gerne at sætte min til at udgive et indlæg hver dag på et bestemt tidspunkt.. så behøver man nemlig ikke tænke mere over det.. fx da jeg var på ferie, var det super dejligt at wordpress havde den funktion.

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)