Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi bytte hjælp (Wordpress / Joomla)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og er ved at gå ud af mit gode skind, skal have sat en simpel side op, den er for en forening, har nu spildt snart 4 dage på hendholdsvis wordpress og joomla og jeg kan slet ikke se dets logik, Jeg er uddannet webintergrator, og plejer at kode alle mine ting selv men jeg forsøger lige at springe over hvor gæret er lavest her.

Siden er til en forening og skal "bare" indeholde (1. forum, mulighed for oprettelse og login på siden) resten skal jeg nok selv klare, kan du hjælpe mig med det, du har frie hænder, du skal bare sige hvilket system jeg skal smide på serveren, joomla wordpress ect.

Jeg tilbyder gerne min accistance i asp, php, html, sql osv, vil også gerne betale en lille mønt for hjælpen, men det skal være på forventet efterbeviling, da jeg først skal have lidt fra foreningen når dette system er sat op...

Håber der er en der lige kan se sig ud af at hjælpe en anden.

Ricky

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Skal du bare have intigreret et forum på en side?

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, og tak for din interesse,

Jeg har domæne server, og så ikke mere, skal have en side op med registrering af brugere, login, og så et forum, du har frie hænder hvis du vil hjælpe mht hvlken platform (wordpress / joomla)og hvilke udvidelser du vil bruge....  bare det ender med et front end hvor brugerne kan læse nyheder <-- det laver jeg selv, men de kan også oprette sig på siden, og skrive i et forum, med tilhørende bruger info

 

Ricky

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11