Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til PayPal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer

Jeg har en købsknap ("køb nu" som de kalder det ) på mit website.

Når en klikker på knappen og køber, sendes der automatisk en bekræftelse fra PayPal, mit spørgsmål, er hvordan jeg får skrevet en besked i denne mail, hvis jeg nu vil sende et kodeord eller en www-adresse til kunden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den simple måde: når køber har betalt kan du angive en "tak for betaling" URL - her kan du skrive de oplysninger køber skal have. Ulempen er, at det er en statisk URL, som kan tilgås (hvis man kender adressen) uden at have betalt.

Jeg ved ikke om det er muligt at skrive i den mail der kommer fra Paypal.

MVH

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige kæmpet med det samme, og dokumentationen er forvirrende. Du skal slå PDT til hos paypal, så får du en token du skal bruge senere. Når du slår PDT til får du mulighed for at hente ekstra informationer når kunden returneres til din "tak for købet adresse" her skal du lave et http kald til paypal med din token, som svar får du info omkring køber og købet. Bla. Email du skal sende din kode til.

Jeg har et eksempel i asp.net der kører automatisk, sig til hvis du skal bruge det.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)