Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig bogholder til nystartet enkeltmandsvirksomhed??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har viljen og idéerne, men jeg har desværre ikke det største kendskab til bogføring...

Jeg ved ikke om det bedst kan betale sig for mig at sætte mig ind i det vha kurser (vil nu helst bruge tiden på at erhverve kunder) eller betale mig fra det. Men som I nok ved, er der ikke de største penge at gøre med i opstartsperioden. Kan I anbefale mig en god billig løsning på evt. bogholder? Hvordan betaler man normalvis bogholderen? Og hvad ordner vedkommende for mig... har heller ikke en dyt forstand på moms og Skat

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for en hånd til indberetningen? Så lad Ageras give dig 3 helt uforpligtende tilbud lige her! 

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej csacsa,

Nu kan jeg ikke lige se hvor de holder til henne i landet, men hvis det er øst/midtjyske vil jeg da gerne tilbyde min assistance.

Men ellers synes jeg at du skal lægge den op på freelancer, hvor du så vil få nogle tilbud som du så kan vælge ud fra.

Og uanset hvem du ender op med vil jeg mene at vedkommende kan hjælpe dig med lige nøjagtigt det du vil have ham eller hende til - lige fra betalinger, fakturering, rykkere, moms, løn jo stort set alt inden for området.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  2p Consulting.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis bogføringen ikke har din interesse vil det være en god ide at alliere dig med en bogholder.

Jeg vil foreslå at du gør det på timebasis. Da du så kun betaler for den tid du bruger.

Du bør dog i starten sætte dig ned sammen med bogholderen og definerer opgavens omfang.

Hvilke opgaver du selv vil klare og hvilke opgaver du vil have bogholderen til at klare samt

have en klar aftale om max antal timer, der må bruges pr. måned uden at I har talt om det.

Så slipper du for ubehagelige overraskelser.

Er du bosiddende i KBH området er du velkommen til at kontakte mig for et tilbud.

mvh

Ingelis

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du hverken har viden eller lysten til at ordne bogholderiet selv, så kan jeg også kun anbefale dig at få en bogholder med på sidelinien.

Hvis du er i opstartsfasen, så kan du uden tvivl komme rigtig langt med 1 time pr. måned, eller måske endda mindre end det.

Det kommer dog helt an på, om du også har behov for økonomisk rådgivning, eller du kun skal have bogført dine bilag.

Hvis du er interesseret, så kan jeg sagtens lave et godt opstartstilbud til dig. Jeg har kunder over hele landet, da bilag sendes med posten eller via e-mail fra mine kunder.

 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Xellence Group vil vi også meget gerne tilbyde vores assistance. Vi kan hjælpe dig med det hele, og vi garanterer markedets laveste priser.

Hvis du ønsker et uforpligtende tilbud, så er du velkommen til at skrive herinde eller en mail på t.larsen@xellencegroup.com. 

Du kan læse mere om os på www.xellencegroup.com.

Vi håber på at høre fra dig.

Mvh.

Thomas

Xellence Group

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget jeg har forstand på. Er på fyn og er selvstændig

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Xellence Group:

...vi garanterer markedets laveste priser.

Hvad er jeres priser?

 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du er velkommen til at skrive mig en pb, hvis du ønsker at vide mere om vores prisniveau.

Mvh.

Xellence Group

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

www.contabilia.dk

Vivi har talt mine penge i årevis, vi er gode venner, og jeg er meget tilfreds.
Alt foregår problemfrit på distancen.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)