Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have et billede af ejeren på ''Om os''-siden på en webshop?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer også for et foto. Men jeg synes det er vigtigt, at du får taget et, der ser profesionelt ud. Tænk over din tøjstil og tænk ikke mindst over, hvilket udtryk du har på billedet. Hvis du virker imødekommende og tillidsskabende, vil det have en positiv indvirken på dine potentielle kunder.

Forestil dig f.eks. at du står overfor en af dine kunder, mens billedet bliver taget. Hvordan er din bedste salgstilstand? Lad det afspejle sig i billedet.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Jeg har også et billede af mig selv, i hårdt arbejde med at plukke jordbær. http://www.it-denni.dk/virksomheden

Nu har jeg ingen webshop, men har fået et par kommentarer med på vejen. Folk sætter pris på, at de kan se hvem der er bag siden. Der er mange som gemmer sig bag domæner m.v. 

Du hæver lige din troværdighed med 10 point!

...GØR DET! 

Plukke jordbær?

Billedet er beskåret så meget, at man kunne få en opfattelse af det er en anden "festlig" situation.

Billeder til en webshop, ville jeg personligt anse for unødvendigt. Hvis det er service opgave- eksempelvis it-løsninger eller kreative ville være positivt.

Billeder skal enten være potræt fotos eller et situations billede, hvor man udfører ens profession. 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Jeg har også et billede af mig selv, i hårdt arbejde med at plukke jordbær. http://www.it-denni.dk/virksomheden

Nu har jeg ingen webshop, men har fået et par kommentarer med på vejen. Folk sætter pris på, at de kan se hvem der er bag siden. Der er mange som gemmer sig bag domæner m.v. 

Du hæver lige din troværdighed med 10 point!

...GØR DET! 

Plukke jordbær?

Billedet er beskåret så meget, at man kunne få den opfattelse at det var fra en "festlig" situation.

Billeder til en webshop, ville jeg personligt anse for unødvendige. Hvis det er service opgaver- eksempelvis it-løsninger eller kreative ville være positivt.

Billeder skal enten være potræt fotos eller et situations billede, hvor man udfører ens profession. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jo - men hvor kedeligt er dette pressefoto ikke?

http://aarhus.lokalavisen.dk/denni-er-computerens-svar-paa-peter-fra-leasy/20110422/artikler/704269659/1877

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig (:

Generalt tror jeg desværre, at folk ikke har den store tillid til folk under 20 år.

Det er hvert fald, hvad jeg selv har oplevet.

Jeg skriver gerne et lille stykke om mig selv, men intet om alder :)

Mvh

Mark

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Jo jo - men hvor kedeligt er dette pressefoto ikke?

http://aarhus.lokalavisen.dk/denni-er-computerens-svar-paa-peter-fra-leasy/20110422/artikler/704269659/1877

Det er næsten perfekt, mangler kun et smil.

Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon:

Denni Pultz Gottfredsen:

Jo jo - men hvor kedeligt er dette pressefoto ikke?

http://aarhus.lokalavisen.dk/denni-er-computerens-svar-paa-peter-fra-leasy/20110422/artikler/704269659/1877

Det er næsten perfekt, mangler kun et smil.

Smile

Det bliver vi så aldrig enige om! :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Ja selvfølgelig (:

Generalt tror jeg desværre, at folk ikke har den store tillid til folk under 20 år.

Det er hvert fald, hvad jeg selv har oplevet.

Jeg skriver gerne et lille stykke om mig selv, men intet om alder :)

Mvh

Mark



Hvorfor tror du ikke det? Jo der er mange under 20 år som, kun tænker på sprut og damer, men dem som endelig starter virskomheder viser også en vis form for drivkraft og modenhed. 

Jeg har fået 2 artikler I Aarhus Syd og Lokalavisen Skanderborg netop på grund af dette. Folk synes det er fedt og sejt :-)

Stå frem og stå ved du er ung og du måske ikke ved alt. Det giver respekt I sig selv, at sige at man ikke ved alt. Det viser ærlighed og professionelt ansvar overfor kunden. 

og sørg for at netværke mens du er ung. Personligt har jeg lige trukket på en i mit netværk som er uddannet elektriker, hvor jeg havde et par spørgsmål angående normal praksis når man trækker datakabler. :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg vil mene at du sagtens kan have et billede af dig selv, dog synes jeg evt. at du skal få det taget ved en fotograf i noget business outfit, så det virker mere professionelt ;)

Vh

Peter

tjek evt. ungarbejde.dk's det ser meget prof ud synes jeg ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På en webshop - nej.. Det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig.

Jeg ville netop tænke; utroværdig lille enmandsbiks styret en en knægt (no offence) - og derfor vælg en anden shop. Med mindre det er en niche-shop hvor du gør et nummer ud af at være manden der kan skaffe 'the good stuff'.

Et godt solidt design, gode produktbilleder, et optimalt købsflow, lidt til godt brugeroplevelsen og rette informationer/bekræftelser etc. En professionel maskine der kører som smurt, og giver de 12% ekstra i UX så lysten til at komme tilbage er der. Det fungerer for mig og bliver snart det der, udover produktkvalitet, skal differenciere det utal af webshops derude.

Hvilken slags shop er det - for det har meget at sige?

:) Kim

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)