Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have et billede af ejeren på ''Om os''-siden på en webshop?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:

Du kan jo altid prøve, hvis det ikke er en succes så tag det af igen :)

/Emil

Hej igen Emil,

Det har du ret i, men det er jo dog lidt svært at måle, om det er en succes eller ej, da man ikke ved, om det er på grund af billedet, at køberen enten springer fra eller vælger at købe Smile

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov! Jeg er altså kun 21 og billedet er taget da jeg var 20 - tror sgu ikke folk kan se forskel på 18 år og 20 år :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Hov hov! Jeg er altså kun 21 og billedet er taget da jeg var 20 - tror sgu ikke folk kan se forskel på 18 år og 20 år :-) 

Nej okay, det må du undskylde. Jeg havde ikke lige set, at du kun er 21 år gammel Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også skrevet lidt i sjov ;-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Det var også skrevet lidt i sjov ;-)

Det tænkte jeg nok Wink

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,