Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have et billede af ejeren på ''Om os''-siden på en webshop?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:

Du kan jo altid prøve, hvis det ikke er en succes så tag det af igen :)

/Emil

Hej igen Emil,

Det har du ret i, men det er jo dog lidt svært at måle, om det er en succes eller ej, da man ikke ved, om det er på grund af billedet, at køberen enten springer fra eller vælger at købe Smile

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov! Jeg er altså kun 21 og billedet er taget da jeg var 20 - tror sgu ikke folk kan se forskel på 18 år og 20 år :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Hov hov! Jeg er altså kun 21 og billedet er taget da jeg var 20 - tror sgu ikke folk kan se forskel på 18 år og 20 år :-) 

Nej okay, det må du undskylde. Jeg havde ikke lige set, at du kun er 21 år gammel Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også skrevet lidt i sjov ;-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Det var også skrevet lidt i sjov ;-)

Det tænkte jeg nok Wink

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Det er måske en gentagelse. Men JA, brug gerne billede. I det mindste syntes jeg, at man skal fortælle, hvem der står bag en hjemmeside, så et navn og gerne kontaktoplysninger.

Det giver troværdighed og tryghed, når man handler eller bare surfer på nettet.

Jeg går personligt uden om sites, hvis ikke jeg kan se, hvem der står bag.

I den forbindelse kan det undre mig såre, når nogle af vore med-Aminoer anmoder om feedback fx på deres hjemmesider samtidig med, at de både er anonyme på den pågældende hjemmeside og ditto på Amino....Gider jeg så at bruge tid til feedback ...næhh....

Men du får megen feedback, fra mange, - Det er fordi du træder frem, som den du er...18 år er du kun lidt endnu :-) ...Jeg er 50. Mon jeg er for gammel til at du gider handle med mig ?? Alder er ikke afgørende, det er dine handlinger som tæller !!!

Mvh Finn www.itadvokaten.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er vigtigt at man står ved hvem man er. Der er mange der fra sit nyopstartede enkeltmandsfirma skriver i mailen "Jeg kontakter lige vores supportafdeling...", "Jeg hører lige regnskabsafdelingen...", "Her hos os..." - og det også selv om man er den eneste i butikken. NÅR det slipper ud og du skal bekende kulør, taber du så meget mere tillid at det er bedst givet at komme ud af busken fra starten af.

Du skal kunne se dig selv i øjnene og specielt dine kunder, kan man det, hvis man foregiver at være en anden - eller er bange for hvem man er.

Jeg har et tåbeligt billede af mig og min kollega (mig til venstre) på vores side, men det er vores første produktinstallation vi står ved og den har en historie jeg gerne fortæller. Jeg er også stolt af hvor langt vi er nået kun os to. 

Jeg siger også som de andre at det er bare med at bekende kulør og komme ud af busken... Jeg synes det vækker en anden tillid hos mennesker, når man kan mærke og se at de tør stå ved hvem de er.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt, tror ikke at det er smart, at have et sådan billede i vores alder.

Bedste hilsner 

Mark :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor Mark? - du skal selvfølgelig ikke smide et billede op af dig selv i en mega brandet på Crazy Daizy. 

Men folk vil gerne have ansigter på.

Kan du uddybe din mening? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Personligt, tror ikke at det er smart, at have et sådan billede i vores alder.

Bedste hilsner 

Mark :)

Man skal ikke gå og gemme sig jeg har også billede af mig selv på imediaman, bare så de får lidt mere troværdighed.

Jeg er også kun 20, men jeg klare den nok :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)