Almindeligvis ville jeg helt klart sige ja til det ovenstående spørgsmål, men jeg er dog i tvivl om, hvorvidt dette gælder, når man som mig er en ung iværksætter på kun 18 år? Jeg er bange for, at min unge alder vil skræmme kunderne væk, hvis de ser, at webshoppen er ejet af mig.
Tror I, at det har en positiv effekt med et billede på trods af alderen?
Det skal forresten lige nævnes, at målgruppen for webshoppen er unge mennesker på min egen alder.
Jeg bruger det. Det bunder mere i at jeg selv godt kan lide at se 'menneskene bag' der 'tør lægge ansigt til deres virksomhed'. Har ikke nogle tal på effekten (eller mangel på samme) af det.
Nu har jeg ingen webshop, men har fået et par kommentarer med på vejen. Folk sætter pris på, at de kan se hvem der er bag siden. Der er mange som gemmer sig bag domæner m.v.
Du hæver lige din troværdighed med 10 point!
...GØR DET!
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Tja det burde man jo. Men det er ikke altid nemt at få tid til alle de ting/splittest o.s.v., så nogle gange lader jeg altså bare mavefornemmelsen råde, og forsøger så at bruge tiden mere konstruktivt :-).
Det kunne selvfølgelig være en mulighed at splitteste, men jeg er enig med Casper i, at det nok er bedre at bruge tiden et andet sted. Derfor vil jeg blot gerne høre jeres holdninger og erfaringer
Det er desuden godt at høre fra andre, som selv bruger et billede på deres hjemmeside, men jeg kan dog se, at I alle er lidt ældre end mig. Spørgsmålet er nærmere om det også er en god idé, når man kun er 18 år?