Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp hvad sker der med mine sider?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa aminoer.

her til aften skulle jeg ind på en af mine sider (har intet ændret) men så kom der følgende fejl

Error 403: Forbidden

You don't have permissions to access this page. This usually means one of the following:

  • this file and directory permissions make them unavailable from the Internet.
  • .htaccess contains instructions that prevent public access to this file or directory.

Please check file and directory permissions and .htaccess configuration if you are able to do this. Otherwise, request your webmaster to grant you access.

Hvad er galt og hvordan fixer jeg det????

jeg har webhotel hos surftown

Se her

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på du har indhold i dokument-roden? Er problemet opstået pludseligt?

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

problemmet er opstået uden jeg har ændret noget som helst.!

den virkede imorges og nu ser alle mine sider hos surftown sådan ud....

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at virke nu?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Catalyst Code:

Det lader til at virke nu?



Ja, der er hul igennem nu. 403-fejl plejer at skyldes, at man fejlagtigt kommer til at ændre rettighedsniveauerne på webhotellets filmapper, fx via cPanel/Pleask eller FTP. Men du skriver, at du ikke har rettet noget. Det er spøjst. Har du hørt Surftowns support ad, om de har været inde og lukke af?

Før Surftown gik over til CloudLinux, som begrænser ressourceforbrug automatisk, oplevede jeg flere gange, at deres driftsafdeling ændrede rettighedsniveau til 000 (ingen adgang) eller omdøbte webhotelmapper, hvis jeg trak for meget trafik i forbindelse med medieomtale. 
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ha ha ja mu virker det og har stadig ikke rørt noget...;) 

det må være et surftown problem...;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)