Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af billeder online - Få tilsendt fysisk billede. Søger hjælp til trykkeri

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg staar i den situation at jeg saa smaat vil begynde at saelge billeder som jeg har taget/tager & vil tage.

Jeg arbejder som fotograf hvor jeg laver kommercielle ting.. og det jeg Onsker at saelge er mine personlige vaerker.
I den forbindelse sOger jeg et sted hvor det kan printes og leveres. Jeg har ikke selv mulighed for udprintning da udstyret saasom en Epson 4900 eller 9880 koster en bondegaard.

Desuden sOger jeg en trykker/printmand som har lidt anderledes papir.. Hahnemuhle osv..
Af tryk snakker vi i dimensionerne fra 25x25cm og opefter.. kvadratisk og alm. 

De trykkerier jeg har set herinde er som regl offset trykkerier eller lasertrykkerier.. jeg sOger nogen som kan levere enkeltbilleder ad gangen da mit salg jo ikke vil vaere i store maengder.

Er der nogen der kender nogen eller har forstand paa hvor jeg maaske skal henvende mig?


PS.. Ved ik lige om jeg har postet i det rigtige forum.. i saa fald maa det gerne flyttes :)

Tak paa forhaand.  

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Prøv at se på denne side:  www.danskdigitallab.dk

De leverer i en rigtig god kvalitet - og benytter som et af de få steder i danmark - ægte sort/hvid papir.

Om de har de papirtyper du ønsker må du ringe og snakke med dem om - de noget af det gode ved dem er at de printer i præcis de mål du ønsker - du behøver altså ikke benytte standard størrelser.
Priserne beregnes efter det eksakte mål.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også godt bakke op om www.danskdigitallab.dk. Jeg har oplevet utrolig god og venlig service fra indehaveren, Jan, og kvaliteten har været i orden.

Ellers prøv at kontakte http://www.laboratoriet-i-nannasgade.dk/. De er noget dyrere, men kan sikkert levere en god kvalitet på andet end standard-papir. Så vidt jeg husker er de en del af et medie/kunst-hus, hvor der også bor adskillige fotografer.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha .. jeg havde fuldstaendigt glemt Dansk digi lab.. tak for linket!.. 
Nanas gade er ikke paa min liste.. det maa jeg checke ud.

Takker til jer begge.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)