Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mærkelige meddelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg tror, at min side er blevet spammet eller noget i den retning. Der kommer ikke flere normale forespørgsler, men kun en masse mærkelige kinesiske eller japanske forespørgsler. 

Hjælp...Hvad skal jeg gører?? 

Hilsen 

Kim 

Min side er  www.plastposer.com

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at det er fordi folk ikke finder din hjemmeside? Du må kunne se, om din besøgsstatistik er faldet i takt med henvendelserne?

Du har kun 6 sider indekseret på Google, , hvoraf de to er flashsider. Jeg tror, du skal i gang med at SEO optimere din side og lægge noget mere indhold på siden. Hvis jeg søger efter "plastikposer" på Google, er du i hvertfald ikke at finde på de første 4 sider - og så langt kigger jeg sjældent, når jeg søger et produkt. Søger man på "plastposer" ligger du nederst på side 1, men dette ville jeg aldrig bruge som søgeord. Så en idé kunne måske også være nogle Adwords.

Grunden til, at du modtager spam er, at din mailadresse findes på kontaktsiden - det synes jeg personligt også er det bedste i stedet for kun en formular, men det giver lidt spam i indbakken (jeg får dog højst to om ugen).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Presta,

Mange tak for svaret. Ja, jeg har selv tænkt på at skulle igang med at ofre nogle penge på SEO optimering af hjemmesiden også fordi at jeg er kommer rigtig langt tilbage på siderne.

Som udgangspunkt vil jeg også beholde min mailadresse på kontaktsiden, men det var pludselig fra den ene dag til den anden at der begyndte at komme spam i indbakken....

Hilsen

Kim

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)