Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
Kan du dog ikke selv se det at de sidste linier i mit indlæg er de samme som du idag har skrevet udover mit happy shopping ;-)

Jo selvfølgelig kan jeg se de er ret ens MEN jeg har altså IKKE læst jeres indlæg. Kan jeg på nogen måde bevise det?

Jeg ønsker på ingen måde at kopierer andre, men skabe unik indhold for også at undgå duplicate content.

Synes også det er underligt at indlægget ikke var tilgængeligt på jeres side i dag, men nu er det lige pludselig - hvordan skulle jeg så have læst det og husket ordret hvad der stod?

Jeg har på ingen måde sagt at i "ikke er rigtige"

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
vi har lige skudt rigtig mange penge i et webbureau

Ok så siden er på vej over på .dk domænet? For ellers er det bureau da ikke meget bevendt hvis de har tænkt sig I bare fortsætter som nu...

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe vi har hele tiden lagt på www.shopping4kids.dk men da der har været problemer under en ny installation har vi af sikkerheds hensyn midlertidigt flyttet alt indhold dertil hvor det er nu.....

Jeg laver selv det meste men det der med ftp upload osv... der sparker jeg ikke røv ;)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
Meget fint ide hvis det var en hobby... men min blog er mit levebrød

Mine sider er skam også mit levebrød, men jeg linker med gerne til andre i samme branche og hjælper gerne med råd m.m.

Lidt konkurrence skader aldrig ens forretning, for så er man nød til at yde lidt mere Wink

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle som har svaret i denne tråd Big Smile

Jeg håber at vi snart kan se en ende på denne sag og komme videre med vores respektive forretninger.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
Jeg laver selv det meste men det der med ftp upload osv... der sparker jeg ikke røv ;)

Se det kan du jo få hjælp til her på Amino Smile

Bare opret en tråd med din udfordring, så skal der nok være nogen der kan guide dig igennem hurtigt..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har betalt, så det ville nok være dumt at finde ud af hvor nemt det var ;-)

Terese, du har helt ret konkurrence skader ikke - jeg elsker konkurrencer, men at ligefrem direkte linke til dem og sige hey alle mine skønne læsere kig lige ind til min konkurrent ;-) det er måske lige lidt tosset.. bortset fra det så har jeg da linket til dig i forbindelse med din konkurrence på facebook det gav dig da vist lige 100 nye fans på kort tid ;) 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Se det kan du jo få hjælp til her på Amino Smile

Bare opret en tråd med din udfordring, så skal der nok være nogen der kan guide dig igennem hurtigt..

Enig! Amino er et fantastisk sted Yes

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

den 17. august linkede vi til dig tjek din væg på facebook hvis du skulle have overset det ;-) 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
den 17. august linkede vi til dig tjek din væg på facebook hvis du skulle have overset det ;-) 

Det havde jeg ikke set... Har haft travlt med syg mindstemand Sad men mange tak Yes

Har lige lagt et link på min side til jer.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)