Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har i dag sat en wordpress side op, som supplement til min Facebook side Billig børnetøj, legetøj, udstyr samt nyheder Vi fandt på at købe domænet www.tilbud4kids.dk for at undgå ordet børn p.g.a. specialtegnet ø.

Jeg har nu modtaget en mail fra www.shopping4kids.dk, som anklager mig for at have "kopieret" deres domæne og umiddelbart have samme indhold som dem. De skriver at de naturligvis har tænkt sig at tage den i domæne klagenævnet Sad

Nu mener jeg ikke selv at de "ejer" retten til navnet "4kids", så jeg tror og håber ikke at de har en sag. Jeg har på ingen måde bevidst kopieret deres domæne.

Vil i komme med jeres mening?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Domænerne ligger da langt fra hinanden!

Shopping vs tilbud. Det er to totalt forskellige ting! Desunden er det ik unikke ord, så jeg tvivler stærkt på, at de få det mindste ud af en klage ud over omkostninger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tror jeg simpelthen ikke holder i klagenævnet!Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Faihion-Seller 

Det er ikke unikke ord og derfor kan man ikke eje. 4kids. 

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo flere andre sider der hedder noget med "4kids" (only4kids, jeans4kids). Du kan jo prøve at undersøge om det er den samme der har dem alle. Hvis ikke så kan der helt sikkert ikke være noget galt i at du også bruger det.

M.v.h.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar Big Smile Vores er jo også en blanding af dansk og engelsk, hvorimod deres er helt engelsk.

Findes der mon en beskrivelse af hvad der lige præcist skal til for at to domæner er "for" ens?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror heller ikke de får den til at holde i klagenævnet. Der er jo så sindsygt mange domænenavne der ligger tæt op af hinanden. Har heller aldrig hørt man kan klage over et lignende blognavn. Så er der i hvert fald mange der kommer i klemme.

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du nok ikke være så bekymret for, men held og lykke!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har før prøvet ligne sager dog en forskel og vundet både med stripdanmarks.dk og strip-danmark.dk

De brugte siden til at svine en med til, vis man gør dette overtræder man domæne loven 

Men vis du også skriver om konkurrent, på egen siden skal man dog også passe på

Hvor meget er de brand optimeret mod dette navn , det ser ikke ud til meget , det taler til din fordel.

Du bruger ikke siden til at snakke dårligt om den anden , du vinder domæne sagen rimelige sikker

Ligne sager f.eks. statisen.dk er denne sag http://comon.dk/nyheder/lang-n-se-til-dom-ne-sags-ger-i-handelsretten-1.468132.html Den har i hvert fald nogle domæner der ligner mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Therese E. Olsen

Jeg er en af pigerne bag Shopping4kids.dk :-) som også skrevet til dig på mail, så er det ikke udelukkende dit domæne det handler om, men f.eks. dit babyshoe indlæg fra idag er praktisk talt direkte kopieret fra os, og det var det som fik os til at reagerer for så er det ikke længere okay og specielt ikke med et domæne der ligger så tæt op af vores...

Der er plads til masser af blogs i vores/din kategori - men man skal lave sit eget indhold... 

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)