Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din Facebook gruppe blevet deaktiveret? Her er løsningen til hvordan du får den tilbage!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ude for det samme som mange andre i denne tid: Pludselig er min Facebook gruppe væk fordi Facebook mener at den lige skulle slettes. Om det er en fejl eller hvad ved jeg ikke men der er utallige eksempler på nettet, hvor brugere skriver om samme problem. Min gruppe indeholdt knap 300 brugere og var en firmagruppe, så jeg ville meget gerne have den igen.....

Her er hvad jeg gjorde: Først søgte jeg på Google efter "gruppenavn" facebook group. Det gav et søgeresultat der så således ud: www.facebook.com/group.php?gid=14900603511xxxx - nummeret efter = tegnet er gruppens id nummer. Herefter skrev jeg flg. i min browser: www.facebook.com/groups/edit.php?gid=14900603511xxxx (skift selv ud med din gruppes id) og så kom jeg ind på gruppens Tilpas side, hvor man kan vælge mellem Åben, lukket eller hemmelig gruppe. Nu er det bare at vælge hvilken type gruppen skal have og trykke Gem - Vupti, gruppen er aktiv igen :-)

Håber at det virker for Jer også - hav en dejlig dag!

mvh

Regin Larsen, Northsport.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Regin

Tak for tippet, jeg har mistet min gruppe på 4500 medlemmer, så vil prøve om det virker for mig.

Synes det sætter Facebook i et noget useriøst skær og sætter spørgsmål ved om hvor meget markedsføring jeg tør ligge der, hvis indsatsen bare lige pludseligt forsvinder.

Jeg har skrevet til FB men det er langt under deres værdighed at svare.

De bedste hilsener

Finn

 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Regin

Håber du kan hjæple mig, jeg har guppens id og gør som du foreskriver, men google kommer op med en væg siden mfl, men ikke tilpas siden, hvad "hedder" tilpas siden efter id' en.

De bedste hilsener

Finn

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Regin skrev, at man skulle indsætte www.facebook.com/groups/edit.php?gid= før id´et.

Har I en fornemmelse af, hvorfor jeres grupper er blevet slettet? Måske fordi de ikke overholdte Facebooks regler eller er det bare helt tilfældigt, at der er sket en fejl?

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Det skulle virke ved at skrive http://www.facebook.com/groups/edit.php?gid= efterfulgt af gruppens id uden mellemrum mellem = og id...

Det gav adgang til min gruppes redigeringsside...

mvh

Regin Larsen, Northsport.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt! Godt tip.


Jeg har før fået slettet mange fansites osv, på Facebook. Som 100% overholdte reglerne, fik dem også åbnet igen, men deres support(hvis man er heldig de overhovedet svarer) er langsommere end en snegl på speed altså. Så det tager jo desværre ret lang tid før de kommer op igen.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp !!!!

Min Facebook gruppe er pludselig væk/lukket fordi Facebook mener at den lige skulle slettes.
De påstår at gruppen opfordrer jeg had og angriber en enkelt person! Men gruppen er en salgs, side som har fungeret helt fint.

.... Nogle som kan hjælpe??

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)