Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - Hvordan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen! Så er der en ny artikel online, som måske kan hjælpe dig, der sidder og brænder efter at lave din første blog, på vej i den rigtige retning.

Jeg har, med inspiration fra Mikael Rieck's indlæg om at skrive artikler med høj kvalitet, forsøgt mig med at lave et længere indlæg, og mere sigende indlæg end normalt. Indtil videre har jeg bare syntes det var noget som skulle laves, men efter Mikaels indlæg, så fandt jeg en måde at lave mere kvalitets indhold. Nemlig alle "H" spørgsmålene, som er blevet taget i brug her.

Håber i vil kigge på den, og håber selvfølgelig den kan hjælpe jer der har brug for det!

Hvorfor skal du blogge?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Var lige et smut forbi, en god blog, fortsæt med at ligge indhold på, evt. så scheduler det hvis du skriver meget i en periode så siden bliver opdateret jævn i stedet for store ryk, det tror jeg giver større trafik til sitet.

mvh

Peter
ZXNET.DK 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

 

Mange tak for rosen først og fremmest. Er rigtig glad for du synes om det Smile

 

Dernæst, som jeg også beklager i mit indlæg, er jeg ked af, at der gået så lang tid mellem indlæggene. Det håber jeg, at jeg kan blive bedre til fremover Skype-Wink

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Dernæst, som jeg også beklager i mit indlæg, er jeg ked af, at der gået så lang tid mellem indlæggene. Det håber jeg, at jeg kan blive bedre til fremover Skype-Wink

Har selv haft samme problem med min personlige blog www.pvnilsson.com
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg tror jeg skal til at lave en brainstorm omgang igen. Lavede også en brainstorm over emner før jeg oprettede bloggen, men den har jeg været general dårlig til at overholde. Det var heller ikke de mest indbydende emner at skrive om. Så det tror jeg, at jeg skal prøve igen, med bedre emner, nu hvor jeg ved hvad jeg er i stand til at skrive om, og hvad der siger mig noget indenfor blog branchen.

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot arbejde, det er virkelig gennemarbejdet! Thumbs up

Jeg synes din opsætning fungere rigtig godt med alle hv-spørgsmålene.

Mvh

Frans

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Frans, jeg sætter pris på, at du kan lide det! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)