Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"under opbygning" og SEO???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej allesammen :)
 
Jeg kom til at tænke på hvilken betydning det har at lave et “under opbygning” side altså med hensyn til SEO
 
Og hvis det er dårligt for seo hvad skal man så møde kunderne med når siden ikke er bygget færdig?
 
Hvad så når man udgiver sin færdige side, hvad skal man så foretage sig? – skal man have google til at indexsere siden igen?
 
 
Håber i kan svare på mine spørgsmål – tak for jeres tid! :)

De bedste hilsner
Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Sørg for, at indholdet på din side "under opbygning" hele tiden er relevant for dine ydelser - og noget, du ikke vil være flov over, hvis folk finder dig via søgemaskinerne, før du har tænkt dig at lukke dørene officielt op.

På den måde behøver du ikke bekymre dig alt for meget.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank :)

Tusind tak for dit svar - hvad mener du med at det skal være relevant? - altså det er vel bare en side hvor brugeren får oplyst at siden ikke er færdig og evt. hvornår den er færdig?

Og hvad med indexsering? - skal den indexseres igen når den er færdig og hvordan gøres dette? :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Med "Relevant" tænkte jeg på indholdet af teksten på siden. Altså at din 'under opbygning'-tekst indeholder noget om havenisser, hvis du skal åbne en webshop, der skal sælge håndskårne havenisser.

Mht indeksering, så kan du forsøge med Googles nye funktion til at anmode om crawling i webmaster tools. Og så alligevel bruge mest krudt på den gode, gamle metode med at sørge for at få nogle nye, indgående links.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:


Mht indeksering, så kan du forsøge med Googles nye funktion til at anmode om crawling i webmaster tools. Og så alligevel bruge mest krudt på den gode, gamle metode med at sørge for at få nogle nye, indgående links.



Det plejede at være god latin, at lade sin side findes via naturlige links snarere end submittjenester. Jeg mener at huske, at Demib talte om forskellige rankings på den korte, mellemlange og lange baner, hvor de naturligt fundne sider klarede sig bedst.

Ved du, om det fortsat forholder sig sådan?
 
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Det plejede at være god latin, at lade sin side findes via naturlige links snarere end submittjenester. Jeg mener at huske, at Demib talte om forskellige rankings på den korte, mellemlange og lange baner, hvor de naturligt fundne sider klarede sig bedst.

Ved du, om det fortsat forholder sig sådan?

Hej Kasper,

At Google nu faktisk har indført et reelt submit-værktøj i Webmaster Tools ændrer ikke på, at du fortsat først og fremmest skal tænke på at få nogle links til siden.

Som jeg ser det, kan submit-værktøjet bruges i nogle situationer, f.eks. hvor man ændrer meget indhold på sparsomt crawlede sider - men det er ikke noget, man skal lægge alt for meget vægt på. Tidlige indikationer fra tests viser, at det i nogle tilfælde fortsat går markant langsommere med indeksering via submit-toolet end via den klassiske metode med et par links.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Kasper:

Det plejede at være god latin, at lade sin side findes via naturlige links snarere end submittjenester. Jeg mener at huske, at Demib talte om forskellige rankings på den korte, mellemlange og lange baner, hvor de naturligt fundne sider klarede sig bedst.

Ved du, om det fortsat forholder sig sådan?

Hej Kasper,

At Google nu faktisk har indført et reelt submit-værktøj i Webmaster Tools ændrer ikke på, at du fortsat først og fremmest skal tænke på at få nogle links til siden.

Som jeg ser det, kan submit-værktøjet bruges i nogle situationer, f.eks. hvor man ændrer meget indhold på sparsomt crawlede sider - men det er ikke noget, man skal lægge alt for meget vægt på. Tidlige indikationer fra tests viser, at det i nogle tilfælde fortsat går markant langsommere med indeksering via submit-toolet end via den klassiske metode med et par links.

Det gi'r mening. Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store brug for submittoolet, får typisk nye sider indekseret i løbet af 5-10 minutter. 
Men jeg kan godt se idée, hvis man har nogle ting og sager, der skal gå hurtigt og som man ikke kan få med ad organisk vej.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)