Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering hvor lang tid???

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille webshop hvor vi sælger laser pointers, vi har fået en til at lave det de kalder en søgeoptimering så vi kommer frem på 1 side på google i stedet for at vi kun skal bruge adwords..

 

Det har taget over 2 mdr nu ingen resultater , de fortæller mig at sådan noget tager langtid..

Men hvor langtid???

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det ikke være nærliggende at spørge vedkommende der har lavet optimeringen? I øvrigt tror jeg ikke de kan svare nøjagtigt.

Inkasso- inkasso

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ozso

Der er mange faktorer som spiller ind. - Konkurrence på de søgeord I har valgt og sikkert budgettet.
Jeg vil dog mene det er underligt, hvis I slet ikke kan se nogen forskel, og der er gået 2 måneder. - Tag en snak med dem igen, og hør evt. hvad de har gjort for at give Jer de bedre placeringer.

Til sidst vil jeg lige pointere, at man ikke kan love noget om placeringer på side 1 :)

De bedste hilsner
Sebastian

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søgemaskineoptimering tager lang tid. Et fedt citat jeg engang hørte er: "Resultaterne fra søgemaskineoptimering kommer lige efter du har opgivet det".

Vis os din side også kan vi fortælle hvad der går galt, eller om det bare er et spørgsmål om at arbejde videre :-)

(Og hertil kommer at der er nogle brancher hvor det er næsten umuligt at komme op i top 10)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog mig over 6 måneder at komme på side 1 med søgeordet twilight. Tålmodighed er en dyd Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det TAGER tid - men bureauet burde kunne give et ca tidsestimat på hvornår du kunne forvente resultater. Men budgettet spiller helt sikkert også ind, da det jo har indflydelse på hvor meget tid der skal sættes af fra bureauet side :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu arbejder alle seo eksperter jo ikke ens, så det er næsten umuligt at give dig en tidshorisont, uden yderligere informationer.



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha...

Jeg troede de var ret sløve...

Det på ordet laser pointer de arbejder på

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ozso:

Hej

Jeg har en lille webshop hvor vi sælger laser pointers, vi har fået en til at lave det de kalder en søgeoptimering så vi kommer frem på 1 side på google i stedet for at vi kun skal bruge adwords..

 

Det har taget over 2 mdr nu ingen resultater , de fortæller mig at sådan noget tager langtid..

Men hvor langtid???

Det er ikke helt til at sige om det er for dårligt eller om der er andre ting som spiller ind. Der er som en nævner konkurrencen på ordet, konkurrenternes SEO arbejde, men der er bestemt også den del der hedder, Google opdateringer, sommer ferie (her tænker jeg antallet af besøgende ikke placering), jeres del i sitet (det i selv laver kan have indflydelse på det SEO manden laver), hvordan udgangspunktet var  og ja 1000 andre ting.

Får i en form for rapport hvor i kan se hvad de har lavet på jeres hjemmeside, eller laver de bare SEO? og følger i selv jeres placeringer?

Men alt sammen er jo svært at vurdere ud fra næsten igen data. Det er vigtigt at du ved hvordan det går, om det går frem eller tilbage, om der er andre nære ord som kommer frem eller tilbage etc. Husk på at en god placering på et ord, kræver typisk også optimering på andre tæt knyttede ord.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm et informativt keyword?

Jeg ville hellere fokusere mine anstrengelser på et købsorienteret keyword

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)