Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker handel med paypal ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

På hvilken måde kan paypals køberbeskyttelse omgås? Udfra hvad jeg har læst (jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for at gøre indsigelse) er paypal/ebay gode til at beskytte køber hvis varen ikke dukker op eller er væsentlig forskellig fra beskrevet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Leucin:

På hvilken måde kan paypals køberbeskyttelse omgås? Udfra hvad jeg har læst (jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for at gøre indsigelse) er paypal/ebay gode til at beskytte køber hvis varen ikke dukker op eller er væsentlig forskellig fra beskrevet.

Det tjener vidst ingen ide, at dele sådan noget på et åben forum, før Paypal har lukket hullet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu også mest for at spørge ind til om der er noget hold i det du siger så jeg evt kan tage ekstra forholdsregler næste gang jeg sender penge med paypal. Du behøves ikke at komme med detaljer men i det mindste sandsynliggøre at der noget om det du siger.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

medmindre du er 1000% sikker på at du får det du betaler for uden pis, så LAD VÆRE med at bruge paypal.

Jeg er blevet svindlet og snydt flere gange og paypal er absolut ingen hjælp overhovedet i det tilfælde.

De er meget fine på papiret, men i virkeligheden er det verdens største svindler betalings system.

Prøv at søg på det på google, eksempelvis.

En af mine skræk historier var et salg af en vare på ebay, det gik fint. Køber modtog min vare og jeg fik mine penge. Så trak jeg mine penge for salget ud, cirka 500 USD og købte noget andet for mine penge. To dage efter modtog jeg en rykker fra paypal om at jeg skyldte dem 500USD. Det viste sig nemlig at køber havde fået stjålet sit Credit card og det var slet ikke ham der købte vare...sagde han.. 

Det var selvfølgelig direkte løgn og svindel, men på trods af mine forsøg på at bevise min sag var der ifølge Paypal intet at gøre da hans bank havde bedt om pengene tilbage.

Derfor skyldte jeg så paypal 500USD og fyren fik mine vare oven i købet.. 

Hold dig væk, er mit råd :)

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Leucin:

På hvilken måde kan paypals køberbeskyttelse omgås? Udfra hvad jeg har læst (jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for at gøre indsigelse) er paypal/ebay gode til at beskytte køber hvis varen ikke dukker op eller er væsentlig forskellig fra beskrevet.

Problemet er, hvis du får en opkrævning fra en sælger... Så kan vedkommende gøre flere ting, som gør at du taber det indbetalte uanset, hva du gør og mener...

Betaler du direkte ind på f.eks en mail-adresse eller check-out i en webshop, så er de fleste problemer elimineret... Men der er stadigvæk et hul, som også kan benyttes der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Det du skriver passer meget godt på hvad jeg har læst hørt. Du har jo her rollen som sælger og ebay/paypal er tilbøjelig til at give køberen ret og dermed beskytte køberen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig oplevet med problemer med PayPal eller at de sælgere man overfører penge til, ikke gør som 100% aftalt. 

Men du kan ikke reservere pengene, du skal overføre dem, og derefter gøre en indsigelse hvis du ikke modtager varen som forventet. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)