Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af standard-forum - uden cms system.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan jeg integrere et Simple Machine Forum i et helt almindeligt html/php design. Groft sagt så jeg kan hente/include det ind i "midten" af siden, og jeg dermed selv kan designe/opsætte indholdet rundt om det?

I så fald, hvor kan man læse en vejledning til dette?

 

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt ja, men ville være en del pænere hvis det blev lavet i systemet altså du fik lavet et design til simple machhine forum :)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du på, det er jo netop det jeg selv vil lave, ved at bestemme/designe det omkring indholdet rundt om forumet.

Hvordan gør man så?

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på designet til Simple Mchine forummet, så lacer/retter jeg jo også bare designet efter egne ønsker. Men eftersom det er et modul, så kan jeg jo ikke bare selv vælge indholdet omkring - såfremt jeg ikke ønsker cms-systemer som joomla og wordpress m.m.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være jeg ikke udtaller mig klart nok. Men det er i princippet ikke selve udseendet/temaet af Simple Machine forumet jeg ønsker at ændre. I teorien, så ønsker jeg at hente standard forumet ind i eget html/php side. I en side, hvor jeg selv har designet indholdet i top/bund/siderne - så man kan kan lave egen navigation og indsætte bannere osv.

Når man Installerer versionen af SMF forummet, så er del jo en "helside" - og man har ikke mulighed for at styre det omkringliggende design ud over forumdelen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den hurtige løsning er at benytte iframe.

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men en iframe er jo ikke særlig fleksibel? - man skal jo angive fast højden og bredde?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Modex:

Ja, men en iframe er jo ikke særlig fleksibel? - man skal jo angive fast højden og bredde?

 

Så kan du fjerne hoved og bund i forumet og lade forumet bruge dit eget hoved og bund.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Modex:

Ja, men en iframe er jo ikke særlig fleksibel? - man skal jo angive fast højden og bredde?

 

Så kan du fjerne hoved og bund i forumet og lade forumet bruge dit eget hoved og bund.

Der er bare minimum én ulempe med brugen af iframes på den måde. Det er ikke særligt søgemaskine-venligt. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)