Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mere tekst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i den situation, at jeg har en hjemmeside, hvor jeg har produkter på. Jeg har ikke mulighed for at tilføje produkt-beskrivelser til produkterne. Har ca. 5000 produkter i databasen.

Er der en smart måde til at indsætte seo-tekst på alle mine produkter ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for et webshopsystem du benytter?

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Hvad er det for et webshopsystem du benytter?

dette er ikke en webshop.. og ikke produkter jeg skal sælge. Skal fremvise foreskellige produkter fra andre sites på min site. Da jeg ikke har lov til at bruge teksterne fra de andre sites, så vil jeg høre om der er alternativer ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har mulighed for/lyst til at indsætte unikke tekster for hvert produkt, findes der ikke så meget smart at gøre på produktniveauet. Du kan overveje at fokusere på kategorier, da der så bliver markant færre tekster at arbejde med.
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey - Så jeg går ud fra at det er en form for affiliate side med produktfeeds der er tale om. Jeg synes nu det er lidt sært at du ikke får feedet med tekst-snippets, når nu du får billeder mv.

Et alternativ kunne være at generer et tekst på baggrund af de oplysninger feedet tilbyder. Dette kan jeg dog ikke anbefale, da søgemaskinerne har ekstremt gode algoritmer til at opfange maskinskrevet tekster. Der skal en voldsom kode til at generer tekster som for det første er unikke, for det andet er lange nok og for det tredje også henvender sig til brugerne. Chancen for at søgemaskinerne ikke vil opdage det, at du ikke vil løbe ind i DC problemer - og ikke blive straffet af søgemaskinerne er minimal. Især når det handler om så store mængder af produkter.

Det nok bedste alternativ - og altid den bedste løsning, er at du selv skriver teksterne, men jeg kan godt se problemet i at skrive 5000 unikke tekster til produkterne.

Et alternativ kunne være at du fik lov at bruge tekster fra de andre sites - men igen vil du have DC problemerne her :-)

Hvor "vigtig" er den her side for dig i din risikoevaluering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)