Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord som domænenavn - SEO råd.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

JesperG:
Det Emil refererer til, er at dine domæner skal fremstå som havende forskellige ejere hos dk-hostmaster og dermed overfor Google (og brugerne) afht. linkværdi. Det forholder sig sådan, at Google "nulstiller" eller i hvert fald forringer værdien af links mellem hjemmesider, der har den samme ejer (for at undgå manipulation [linkbuilding]).

Nej, det er nu ikke det som jeg vil være mest nervøs for - det er sjældent at Google får ondt i røven, for at du ejer en 2-3 hjemmesider om samme emner. Nej, det var nu mere mht. dine konkurrenter - det er de færreste af dem, som vil linke til din "objektive" hjemmeside, hvis de kan slå op at du er ejeren. Så er det bedre at de står hos en random dude, som de ikke kender.

/ Emil

Hej Emil,

Jeg forstå desværre ikke helt hvordan du vil have at jeg skal få mine konkurrenter til at linke til mig??? Forstår godt alt det med at de ikke skal stå i mit navn og det.. Men hvis jeg nu har en cms side liggende, hvordan vil du så have at jeg få andre til at linke til den?? Og hvad skal jeg have på siden?`

P.T. på de to domæner jeg har en cms side på, har jeg lavet som en kopi af min forside (Webshoppen), som linker med alt hvad kunden trykker på.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver en super god side med en masse info om et produkt og ikke ellers vise at det er dig der har lavet siden vil andre butikker som sælger disse produkter linke ind til siden fordi de gerne vil informere deres kunder så godt som muligt. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:
P.T. på de to domæner jeg har en cms side på, har jeg lavet som en kopi af min forside (Webshoppen), som linker med alt hvad kunden trykker på.
Hæ, denne del har vi vidst også snakket om :) Den metode skal du helst undgå.

Men det handler i grunden om at du skal skabe nogle sider, som snakker og omtaler dit emne på en saglig måde, og ja kamufleret hvis man kan sige det sådan. Du må ikke (til en start) vise at det er dig der ejer siderne, og at det er dig der skriver indholdet på siderne. Gør du det korrekt, vil dine konkurrenter på et tidspunkt begynde at linke til de sider, fordi det du siger er der værdi i, de kan bruge det du skriver til eventuelt at fortælle deres egne brugere noget mere ved fx et link.

Det er det man kalder naturlig linkbuilding. Det kan også være andre typer hjemmesider end lige konkurrenter, men stadig inden for emnet der linker til de sider, og pludselig har du en stærk side som du så enten kan arbejde videre med for at gøre endnu stærkere, og så stille og roligt presse et link ind til din shop, men kun stille og roligt. eller du kan vælge at 301 redirecte den over til din shop.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)